تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - مطالب تیر 1397
آغاز مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو
31 تیر 97 ساعت 06:28 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96با بیش از 84 درصد سهامداران این شركت در محل سالن اجتماعات ساپكو آغاز شد.


به گزارش ایكو پرس، مجمع عمومی صاحبان سهام ایران خودرو به ریاست محمدرضا فیض بخش و با دستور جلسه استماع گزارش عملكرد هیات مدیره و بازرس قانونی ، تصویب صورت های مالی سال منتها به 29/12/96 ، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه كثیرالانتشار آغاز شد.


بهاره سلخی دبیر مجمع و علی عسگری و علی شیخی به عنوان ناظرین مجمع و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادر و حسابرسی در جایگاه حضور دارند.


ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو به صاحبان سهام
31 تیر 97 ساعت 06:27 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت ایران خودرو منتهی به 29 اسفند ماه سال 96 به صاحبان سهام این شرکت ارایه شد.


به گزارش ایکوپرس مجمع عمومی عادی سالیانه سهام ایران خودرو به ریاست فیض بخش تشکیل شد.در آغاز مجمع گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو ارایه شد.


بخشی از گزارش عملکرد ایران خودرو به شرح زیر است:


آغاز طراحی و تولید محصولات جدید برمبنای تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی طراحی و تولید پلتفرم اختصاصی ایران خودرو از موفقیت های ایران خودرو در سال 96  است و با اجرای این قرارداد 23 واریات محصول در سگمنت های قیمتی و ابعادی مختلف با برند ایران خودرو به تولید خواهد رسید.


عرضه محصولات جدید


عرضه 6 محصول جدید به بازار از دیگر دستاوردهای سال گذشته  ایران خودرو است. تیراژ تولید سال گذشته از 711هزار دستگاه عبور كرد كه بالاترین عدد پس از سال 90 به شمار می رود.


ارتقای كیفی محصولات


ارتقای كیفیت در محصولات تولیدی و افزایش ستاره های كیفیت نمودی از تلاش های بی وقفه در مجموعه ایران خودرو است. برخی محصولات در نخستین ارزیابی خود موفق به كسب چهار ستاره كیفیت شده اند كه افزایش رضایت مشتریان را به همراه داشته است. در كنار ارتقای كیفیت محصولات، افزایش كیفیت خدمات پس از فروش و كسب رتبه های برتر در این حوزه نشان از بهبود در زنجیره تولید و خدمات ایران خودرو است.


توسعه صادرات


در سال گذشته صادرات خودرو نیز نسبت به سال 95 افزایش یافته و از دوهزار و 803 دستگاه به حدود3 هزار دستگاه در سال 96 رسیده است. ارزش صادرات قطعه نیز از دوهزار و 303 یورو به سه هزار و 757 یورو در سال 96 افزایش یافته است.كسب مجوز برای ورود محصولات به كشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان دیگر دستاوردهای صادراتی این شرکت است و با احیای سایت بلاروس نیز در توسعه و افزایش سهم بازار در كشورهای مشترك المنافع گام موثری برداشته شده است.


راه اندازی سایت کرمانشاه


افتتاح سایت تولیدی ایران خودرو در كرمانشاه عاملی در توسعه اجتماعی مناطق مختلف  است .این سایت با ظرفیت تولید 30 هزار دستگاه خودرو در سال، فرصت های شغلی متنوعی را برای جوانان منطقه كرمانشاه ایجاد كرد.


كلانتری از فعالیت های زیست محیطی ایران خودرو تقدیر كرد
31 تیر 97 ساعت 06:27 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیركل محیط زیست استان تهران گفت: در سال حمایت از كالای ایرانی باید از كار، كارگر و كالای ایرانی حمایت كنیم تا چرخ اقتصاد و تولید كشور متوقف نشود.


به گزارش ایکوپرس كیومرث كلانتری در نشست با مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو لازمه تحقق این امر را تعامل دوسویه و ارتباط مستمر و سیستماتیك ایران خودرو و سازمان محیط زیست دانست و گفت: در صورتی كه از اقدامات ایران خودرو اطلاع پیدا كنیم می توانیم به عنوان دستگاه دولتی حمایت كرده و در كنار آن باشیم.


وی ضمن تقدیر از فعالیت های ایران خودرو در مقوله محیط زیست گفت: اهمیتی كه ایران خودرو به محیط زیست داده قابل توجه است اما كافی نیست و باید با جدیت بیشتری در این زمینه كار شود.


كلانتری، حفظ محیط زیست را وظیفه عمومی خواند و گفت: این مسئولیت قانونی، شرعی و انسانی ما است و مختص گروه و بخش خاصی نیست.


مدیركل محیط زیست استان تهران با اشاره به جایگاه خودروسازی در كشور و اهمیت مسئولیت های اجتماعی در عملكرد آن تاكید كرد: صنعت و محیط زیست در كنار هم هستند و سازمان محیط زیست استان نیز  به دنبال حمایت و كمك به صنعت خودرو و پیشبرد اهداف آن است.



وی تاكید كرد:‌ هدف ما این است كه صنایع در ریل اصلی خود حركت كنند و با توجه به اهمیت محصول نهایی خودروسازان،‌ عمكلرد صحیح آنان در موضوع محیط زیست حایز اهمیت است.


مدیركل محیط زیست  استان تهران تاكید كرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی یكی از خواست های ما است كه نسل آینده را مسئولیت پذیر بار بیاوریم تا منابع موجود را به درستی و مسئولانه استفاده كنند.


كلانتری با تاكید بر مدیریت منابع و كاهش مصرف انرژی تصریح كرد: فعالیت های مثبت ایران خودرو در حفاظت محیط زیست باید به جامعه نشان داده شود، سازمان محیط زیست نیز از آن حمایت می كند.


مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این نشست با اشاره به سابقه دیرین مسئولیت های اجتماعی در ایران خودرو گفت: مبنای تاسیس این شركت با رویكرد خیر جمعی بوده و قبل از ایجاد تشكیلات ساختاری برای این موضوع، دست كم سابقه ده سال فعالیت در قالب كمیته مسئولیت های اجتماعی به ثبت رسیده است.


نادره رضایی تاكید كرد: در سال های گذشته اقدامات موثری فراخور وقت و بودجه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته اما ساختارمند نبوده است.


وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع در كشور و توجه شركت ها و سازمان های بزرگ به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی و قرار گرفتن آن به عنوان یكی از دغدغه های ایران خودرو، در ساختار سازمانی برای نخستین بار در كشور، مسئولیت پذیری اجتماعی در مجموعه‌ی بزرگی مانند گروه صنعتی ایران خودرو در سطح مدیریت مستقل تعریف و بخشی از فعالیت‌های مرتبط در سه بعد اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی تجمیع و مدیریت می‌شود.


در این نشست، گزارشی از دستاوردهای زیست محیطی ارایه شد. كسب استانداردهای ایزو محیط زیست كه چرخه كاملی از عملیات زیست محیطی را به دست می دهد، بهبودهای صورت گرفته در كاهش آلایندگی ها،‌ اندازه گیری و بهبود مصرف انرژی و منابع، تصفیه فاضلاب و بازگشت منابع به چرخه مصرف و برنامه بازیافت 100 درصدی فاضلاب، جایگزینی تاكسی های فرسوده، حمایت از گونه های گیاهی كم یاب، توسعه فضای سبز و اجرای پروژه دفتر كار سبز ،  انتشار كتاب عملكرد پایدارو مسئولیت های اجتماعی و... از جمله محورهای گزارش اقدامات مسئولانه ایران خودرو بود.


در ادامه مدیران و معاونان محیط زیست استان تهران از برخی از سالن های تولیدی از جمله پرس و مونتاژ و همچنین مركز تست آلایندگی خودرو در مركز طراحی و توسعه محصولات جدید، تصفیه خانه و آزمایشگاه آب و فاضلاب بازدید كرده و با بخشی از دستاوردهای ایران خودرو در زمینه تولید و حفاظت از محیط زیست آشنا شدند.


تمامی خودروهای پژو 2008 ثبت نامی تحویل مشتریان می شود
31 تیر 97 ساعت 06:27 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل شرکت ایکاپ اعلام کرد: تمامی خودروهای 2008 ثبت نام شده در برنامه پیش فروش به مشتریان تحویل داده می شود.




 


به گزارش ایکو پرس، محمدرضا معتمد مدیر شرکت ایکاپ ضمن عذرخواهی از مشتریان 2008 به دلیل دیرکرد در تحویل خودروهای ثبت نامی تاکید کرد: این شرکت متعهد به تحویل تمامی خودروهای 2008 ثبت نام شده است و مشتریان نگرانی درباره تولید و تحویل محصول نداشته باشند.


وی افزود: به منظور پاسخگویی مناسب تر، مشتریان می توانند ضمن استفاده از کانالهای قبلی تماس در خصوص سوالات حضوری به محل مدیریت ارتباط با مشتریان ایکاپ تقاطع یادگار امام و خیابان آزادی مراجعه نمایند.


بر مبنای این گزارش، 2008 نخستین محصول مشترک ایران خودرو و پژو است که از اردیبهشت سال گذشته به تولید رسیده، تاکنون بیش از 5000 دستگاه تحویل مشتریان شده  و از اولین حضور در جدول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که موفق به کسب چهار ستاره کیفیت شد، همواره این جایگاه را حفظ کرده است.


خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد
31 تیر 97 ساعت 06:26 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.


به گزارش ایكوپرس، برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۶، شرکت ایساکو برای نهمین سال متوالی مقام اول را در سطح کشور به دست آورد.


سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساكو، با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی ۴۲ شرکت عرضه کننده خودرو و ۲۲۸۱ نمایندگی مجاز، مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، ایساکو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی‌ها در سراسر کشور توانست در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.


وی این موفقیت را حاصل کوشش نمایندگی‌های مجاز و همکاران مجموعه ایساكو دانست و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در سال 96 برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچون چابک‌سازی فرآیندها، دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، گسترش امکانات اپلیکیشن‌‌های ایساکو و توسعه استفاده از آن توسط هموطنان، تسهیل نوبت‌دهی نمایندگی‌ها، خدمات امدادی شامل خدمت فوری در محل، امداد پلاس و ... از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.


حسینی در ادامه گفت: همکاران ما به صورت مستمر در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز و نوین بر کیفیت ارائه خدمات بیفزایند.


وی در پایان تاکید کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، همواره اهتمام می‌ورزد همچون چند سال اخیر مسیر رو به رشدی را تا حصول رضایت حداکثری رضایت مشتریان، بپیماید و از آن رو به کسب مقام اول برای نهمین بار متوالی به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم گام بلند دیگری در راستای خدمت‌گزاری به هموطنان برداریم.


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :