تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - مطالب آبان 1396
رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو در سال 96
11 آبان 96 ساعت 01:05 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
تولید ایران خودرو در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.


به گزارش ایکو پرس، گروه صنعتی ایران خودرو در هفت ماهه امسال بیش از 390 هزار دستگاه خودرو تولید کرده که این آمار با توجه به تولید 342 هزار دستگاه در سال گذشته، نشان از رشد 14 درصدی تولید دارد.



پژو405 با 81 هزار دستگاه، پژو 206 با بیش از 77 هزار دستگاه، پژو پارس با 68 هزار دستگاه، سمند60 هزار دستگاه،تندر بابیش از 28 هزار دستگاه و دنا با 19 هزار دستگاه در صدر جدول تولید ایران خودرو در هفت ماهه نخست امسال قرار دارند.


همچنین در این مدت حدود 380 هزار دستگاه خودرو فروخته شده است که نسبت به فروش 332 هزار دستگاه خودرو در مدت مشابه سال گذشته، رشد 14 درصدی را نشان می دهد


آزمون سراسری پرسنل شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برگزار می‌شود
11 آبان 96 ساعت 01:04 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
آزمون مهارت‌سنجی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.


به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) این آزمون که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور است، امسال نیز با حضور بیش از 8500 شرکت‌کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در 20 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.



برمبنای این گزارش، این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار می‌شود و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. استادکاران فنی (مكانیك، برق‌كار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزكار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، كارشناس پذیرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور پیدا می‌کنند.


در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوری‌های اخیر محصولات شرکت ایران‌خودرو باشد. در بخش غیر فنی نیز از آخرین جزوات به روز شده امتحان به عمل خواهد آمد.


هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج  آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.


ثبت‌نام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، رؤسای چند مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از 40 ناظر بر اجرای آن نظارت می‌کنند.


نقش زنجیره تامین در پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو
11 آبان 96 ساعت 01:04 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل ساپكو اظهار كرد:‌ پینین فارینا از شركت های مطرح در بخش طراحی خودرو،‌ هیوندایی پاورتك كره در طراحی و تولید گیربكس اتوماتیك و ماهله آلمان در طراحی موتور خودرو از شركای اصلی ایران خودرو در پروژه طراحی پلتفرم جدید هستند كه با همراهی سازندگان بنام خارجی و بیش از 100 سازنده داخلی مسئولیت اجرای پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو را برعهده دارند.


به گزارش ایكوپرس، حسین نجاری در نخستین نشست سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو، هدف پروژه طراحی پلتفرم جدید را ارتقای نام ایران خودرو در بازارهای بین المللی دانست و اظهار كرد: این پروژه با مشاركت و همكاری شركت های مطرح جهانی چون پینین فارینای ایتالیا،‌ هیوندایی پاورتك،‌ ماهله درحال اجرا است.


وی این پروژه را وسیع و آن را از مرحله مفهومی و كانسپت تا تولید انبوه خودرو دانست و گفت:‌ طراحی، مهندسی، اجرا، تولید و ارزیابی در طیف اجرای این پروژه قرار دارند.


نجاری افزود: شركت ایتالیایی پینین فارینا طراحی پلتفرم ماژولار برای خودرو هایی در كلاس های سدان،‌ هاچ بك،‌ كراس اوور و وانت را برعهده خواهد داشت و شركت ماهله نیز طراحی پیشرانه با احتراق بنزینی را انجام خواهد داد.


مدیرپروژه طراحی پلتفرم جدید ایران خودرو تاكید كرد:‌ محصولات در دو بخش مشخصات سطح بالا و معمولی طراحی خواهد شد كه پیشرانه محصولات در هر دوبخش موتور سه سیلندر توربو شارژ است. وی ادامه داد:‌ پروژه های صنعتی سازی نیز هم زمان در بخش های بدنه سازی،‌ پرس،‌ مونتاژ و... درحال انجام است.


مدیرعامل ساپكو زمان عرضه اولین محصول این همكاری را دو سال و نیم آینده اعلام كرد و گفت: قیمت محصولات در دو بخش سطح بالا و معمولی رقابتی خواهد بود. وی صادرات 30 درصدی و بومی سازی بیش از 70 درصد قطعات و مجموعه ها را از دیگر اهداف پروژه عنوان كرد و گفت:‌ در صورت تحقق اهداف داخلی سازی، قیمت محصول رقابتی خواهد بود.


وی همكاری سازندگان در اجرای پروژه را مهم توصیف كرد و گفت:‌ درحال حاضر بیش از 600 سازنده و تولیدكننده داخلی با ساپكو همكاری می كنند و در بخش های مختلف مجموعه ها و قطعات را در اختیار ایران خودرو قرار می دهند.


وی خاطرنشان كرد:‌ همه طراحان و  سازندگان خارجی مسئولیت دارند تا با همكاری و مشاركت سازندگان داخلی طبق برنامه زمانبندی اهداف پروژه را محقق كنند و هم زمان انتقال دانش فنی و تكنولوژی های جدید حوزه خودروهای هیبریدی و الكتریكی نیز صورت گیرد.


دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور افتتاح شد
11 آبان 96 ساعت 01:03 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
دومین مرکز آموزشی مشترک شرکت ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در کرمان افتتاح شد.


به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری دانشکده فنی شهید چمران کرمان افتتاح شد.



برمبنای این گزارش، هدف از گشایش این مرکز، کسب تجربه عملی در کنار آموزش‌های تئوری است تا دانشجویان با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته موجود، با نیازهای واقعی حوزه خدمات و تعمیرگاه آشنا شده و پس از پایان تحصیلات به عنوان یک استادکار زبده و آشنا به فناوری روز وارد بازار کار شوند.


از این رو شرکت ایساکو با آماده‌سازی کارگاهی با بهترین امکانات فنی و تعمیرگاهی در دانشکده فنی شهید چمران کرمان و به روزرسانی سرفصل‌های آموزشی زیر نظرِ معاونت آموزشی دانشگاه، تربیت ماهرترین نیروهای فنی را در کشور، هدف قرار داده است.


این گزارش می افزاید، مرکز آموزش فنی مجهز شرکت ایساکو در تهران تا کنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در حوزه خدمات پس از فروش، پذیرای عده کثیری از کارآموزان و علاقمندان به این رشته از سراسر کشور بوده است و در مجموع بیش از 11 هزار نفر از نیروهای کلیدی نمایندگی‌های مجاز شبکه خدمات خود و متقاضیان آزاد را تحت پوشش آموزشی قرار داده است.


در حال حاضر نیز برای تسهیل دسترسی به این آموزش‌ها، گسترش مراکز فنی در سایر استان‌ها در دستور کار این شرکت  قرار گرفته و با همکاری دانشکده‌های فنی تا کنون در شهرستان اصفهان و کرمان دو مرکز جدید راه‌اندازی شده است.


گفتنی است شرکت ایساکو از دو جهت خود را ملزم به گسترشِ دانش فنی و علم خدمات پس از فروش می‌داند؛ پرورش نیروهای زبده برای صنعت خودروی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی؛ و دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان با بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای در شبکه تعمیرگاهی که در زمینه تئوری و عملی مهارت کامل دارند


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :