طرح فروش نقدی پیكاپ فوتون درشبكه فروش ایران خودرو
22 اسفند 96 ساعت 03:23 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو درجهت پاسخگویی به نیاز مشتریان ، طرح فروش نقدی پیكاپ فوتون محصول ایران خودرو دیزل رااز روز چهارشنبه 16 اسفندماه آغازمی كند.اجرای این طرح تا زمان تكمیل ظرفیت ادامه خواهدداشت.


به گزارش ایكوپرس، پیش فروش نقدی پیكاپ فوتون ازطریق نمایندگی های مجازشرکت ایران خودرو درسراسركشوربه مشتریان حقیقی عرضه می شود.

در این طرح پیكاپ فوتون دررنگ سفید دوپوششه به قیمت 95 میلیون تومان به فروش می رسد. موعد تحویل خودروهای نام نویسی شده 30 روز كاری تعیین شده ومحل تحویل این خودرو درشركت ایران خودرودیزل است .

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 16 اسفندماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام كرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

گفتنی است ، پیكاپ جدید فوتون، محصول تولیدی ایران خودرو دیزل، وانت باری پر قدرت و با قابلت آفرود، ‌كاربردی و خانوادگی كه مجهز به كیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، موتور پر قدرت با ظرفیت 2400 سی سی و 130 اسب بخار و قابلیت چهار چرخ محرک است.

اجرای طرح پیش فروش، فروش نقدی و اعتباری ون «وانا»
22 اسفند 96 ساعت 03:22 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
به منظور تامین نیاز بازار به خودروهای دارای فضای بالای كابین، خودروی ون وانا محصول ایران خودرو دیزل در طرح پیش فروش، فروش نقدی و اعتباری در شبكه فروش ایران خودرو عرضه می می شود. این طرح از بیست اسفندماه آغاز می شود و تا زمان تكمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.


 به گزارش ایكوپرس، در این طرح كه از روز یكشنبه 20 اسفندماه اجرا می شود، محصول ون «وانا» با اعمال تخفیف دو میلیون تومانی درخرید نقدی به قمیت 107 میلیون و 900 هزار تومان با موعد تحویل 30 روز كاری عرضه می شود.


متقاضیان در طرح فروش اقساطی و اعتباری نیز می توانند با پرداخت 50 میلیون تومان وجه نقد برای نام نویسی خودرو با موعد تحویل 30 روز اقدام كنند. مشتریان برای پرداخت مابه التفاوت قیمت خودرو و ارایه چك از یكسال تا چهار سال اختیار عمل خواهند داشت.


طرح پیش فروش وانا به صورت یك ودیعه ای با پیش پرداخت 50 میلیون تومان نیز به مشتریان پیشنهاد شده است. در طرح پیش فروش دو ودیعه ای، ودیعه اول 35 میلیون تومان و ودیعه دوم 15 میلیون تومان (قابل پرداخت در اردیبهشت 97) تعیین شده است. كه مابه التفاوت نیز در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.


موعد تحویل خودرو در طرح پیش فروش خرداد، تیر و مرداد 97 پیش بینی شده است.


نام نویسی متقاضان در این طرح صرفا از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir صورت می گیرد. متقاضیان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به نام نویسی و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام كنند.


گفتنی است، ون وانا با داشتن ظاهری زیبا، از ایمنی و فضای داخل كابین و امكانات و قوای محركه خوبی نیز بهره مند است و این خودرو علاوه بر امكان استفاده به عنوان خودروی شخصی، می تواند به عنوان خودروی تشریفات، تاكسی شهری و بین شهری و آمبولانس نیز مورد استفاده قرار گیرد.


تامین قطعات سه محصول جدید ایران خودرو در سال 97
22 اسفند 96 ساعت 03:21 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل ساپكو ازآغاز تامین قطعات مورد نیاز محصولات جدید پژو 301، رانا و دنای سال خبر داد و گفت: این خودروها در سال آینده به تولید انبوه خواهندرسید.

 به گزارش ایكو پرس،‌ حسین نجاری مدیر عامل شركت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپكو) با بیان این مطلب گفت : در سال جاری تامین 4 محصول جدید 207 اتوماتیك، پارس اتوماتیك، دناپلاس توربو و پژو 2008 انجام شده و به تولید انبوه رسیده است.


 وی با بیان این كه برنامه ریزی برای تامین پلتفرم جدید ایران خودرو هم زمان با آغاز پروژه كلید خورده است، گفت: نخستین خودروی پلتفرم جدید در كلاس سدان با مشاركت بیش از 20 قطعه ساز مطرح جهانی و قطعه سازان داخلی در سال جاری شروع شده است.


 نجاری از تامین و لجستیك، مهندسی كیفیت، ساخت و خودكفایی، طراحی و مهندسی، رقابت پذیری قیمت، سرمایه گذاری در تكنولوژی های جدید و صادرات به عنوان فاكتورهای مهم برای ارزیابی سطح توانمندی سازندگان نام برد و گفت: خروجی مربوط به سیستم ارزیابی جامع تامین كنندگان ساپكو حاكی از آن است كه در برخی سازندگان، رشد متوازن زیرمعیارها مطلوب نبوده و ضروری است تا در مسیر ارتقا تمامی جنبه ها در نظر قرار گیرد.


نجاری اضافه كرد: باتکمیل دوره ارزیابی برای تمام سازندگان فعال در شبکه تامین ساپکو، مرحله دوم که برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی های سازندگان است آغاز شده و متناسب با گرید جامع کسب شده و امتیازات، ارزیابی در معیارهای مختلف در دست طراحی و اجرا است.


وی مشاركت سازندگان مستعد داخلی دارای گرید A جامع در پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو در كنار سازندگان معتبر جهانی را از دیگر اقدامات ساپكو در سال جاری دانست و گفت: یکی از اقدامات در حوزه توسعه توانمندی های دانش و اجرایی سازندگان داخلی، مشاركت آنان در این پروژه بود كه نتایج مطلوبی داشته است.


مدیرعامل ساپكو صرفه جویی ارزی را یكی از نتایج مشاركت سازندگان داخل در تولید محصولات مشترك عنوان كرد و گفت: هدف گذاری ها در افزایش داخلی سازی محصولات جدید از جمله پژو 2008، 301 و 208، اچ30 كراس، هایما اس.5 و اس.7 صرفه جویی ارزی قابل توجهی خواهد داشت.


وی افزود: برای محصولات جدید پژو2008 ،  H30كراس و هایما S7 درصد ساخت داخل قطعات بین 20 تا 40 درصد بوده و با پروژه های ساخت داخل در دست اجرا این میزان در سال آینده به مراتب افزایش خواهد یافت


ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات بنز
22 اسفند 96 ساعت 03:20 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با امضای قرارداد همکاری بین مدیران شرکت های امداد خودرو ایران و ستاره بنز، ارائه خدمات امداد سیار به محصولات این خودرو ساز آلمانی در کشور آغاز شد.


به گزارش ایكوپرس به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، با امضای این قرارداد، از این پس کلیه دارندگان محصولات مرسدس بنز در کشور می توانند با خرید اشتراک امداد خودرو ایران، از خدمات امداد بالینی شامل اعزام امدادگر به محل، تامین سوخت، باطری کمکی و حمل خودرو بهره مند شوند.


پیش از امضای این قرارداد و با توجه به شرایط محصولات مرسدس بنز، دوره های آموزشی ویژه این خودروها برای امدادگران شرکت امداد خودرو ایران برگزار شده تا ارائه خدمات به این محصولات با نهایت دقت و حداکثر رضایت مشتریان، انجام شود.


براساس قرارداد امضا شده حمل محصولات مرسدس بنز توسط ناوگان مجهز امداد خودرو ایران تا شعاع ۱۰۰کیلومتری به صورت رایگان و توسط خودروبرهای عنکبوتی انجام خواهد شد. این خودروها به محل مورد نظر مشتری و یا نمایندگی های مجاز شرکت ستاره ایران حمل خواهند شد.


همچنین دارندگان محصولات مرسدس بنز می‌توانند برای ثبت درخواست امدادی در تمام ساعات شبانه روز و در كلیه نقاط كشور با شماره تلفن 0218227700 تماس بگیرند.


ایران خودرو نشان درخشان سبز رنو را دریافت كرد
22 اسفند 96 ساعت 03:20 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو توانست درارزشیابی محصولات گروه تندر در سال 96 چند نشان سبز را از سوی شركت رنو فرانسه دریافت كند.


 به گزارش ایكوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو در سال 96 موفق شد علاوه بر نشان سبز آدیت جامع 00611 رنو وتمدید مجوز نیابت ارزیابی رنو، كسب چهار دوره نشان سبز كیفیت رنو را در یك سال اخیر در آدیت های پاركینگ ASP را نیز دریافت كند.


این گروه صنعتی ، درآخرین ارزشیابی شركت رنو، موسوم به «آدیت پاركینگ 00611(ASP)»  موفق به كسب نتیجه درخشان سبز در حوزه همسان سازی در بین سایت های تولیدی محصولات رنو در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا شد.


علاوه بر آن، ایران خودرو توانست یك دوره امتیاز حداكثری هم پوشانی در آدیت SAVES در آدیت PHC در سال 96 را برای محصولات رنو كسب كند.


گفتنی است، نتایج به دست آمده در خطوط تولید محصولات تندر در ایران خودرو، بیانگر اجرای برنامه های بهبود برای ارتقای كیفیت محصولات و تولید براساس استانداردهای روز است كه منجر به كسب نتایج مطلوب در سال 96 شده است.


جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو آغاز می‌شود
22 اسفند 96 ساعت 03:20 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از شنبه 26 اسفند ماه سال جاری كلید می‌زند.


به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی شركت ایساكو، این طرح به مدت هفده روز و تا پایان روز چهاردهم فروردین 97 به اجرا در خواهد آمد و طی آن نزدیک به 2600 مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی خواهند بود.


 مدیر عامل ایساکو با اعلام این مطلب تشریح کرد: در این طرح 370 نمایندگی تك شیفت و دو شیفت، بیش از 175 فروشگاه مجاز، 55 دستگاه موتورِ سرویس در محل (اتوكلیك)، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2000 خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال خواهد بود. همچنین حدود 2100 نفر طی طرح در ناوگان امداد در ایام تعطیلات نوروز به خدمت رسانی به مشتریان خواهند پرداخت.


 سیدرضا حسینی افزود: از ویژگی‌های متفاوت جشنواره نوروزی سال97، شروع به کار ناوگان امداد پلاس در 9 شهر بزرگ كشور است كه خدماتی فراتر از خدمات امدادی را که از زمان تعمیر بالاتری برخوردار بوده و بدون حمل به نمایندگی در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود. این اکیپ با در اختیار داشتن قطعات و امکانات ویژه، مشکل خودرو را در محل مرتفع و ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، به کاهش سطح ترافیک شهری نیز کمک خواهد کرد.


 گفتنی است در شهرهایی كه پیش‌بینی می‌شود پذیرای مسافران بیشتری باشند نیز پایگاه‌های امدادی و کانکس‌ها، به كمك نمایندگی‌های سطح شهر خواهند آمد تا هموطنان دسترسی بیشتری به خدمات خودرویی داشته باشند.


 وی همچنین گفت: با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد، پایگاه‌های ثابت امدادی در جاده‌هائی مثل فیروزكوه، چالوس، هراز و اتوبان قم ایجاد شده که به صورت شبانه روزی به ارایه خدمات خواهند پرداخت.


برای پایش وضعیت امدادرسانی نیز، واحدهای نظارتی شركت ایساكو به طور محسوس و نامحسوس بر كیفیت خدمات نمایندگی‌ها و اكیپ‌های امدادی نظارت خواهند داشت.


 او ادامه داد: در این طرح نمایندگی‌های دو شیفت در ساعات نزدیك به تحویل سال نیز فعال هستند تا هموطنانی كه خودرو خود را برای سفر تجهیز می‌‌كنند بتوانند در این ساعات نیز از خدمات شركت ایساكو بهره‌مند شوند. همچنین با همکاری شرکت امداد خودرو ایران و مرکز مدیریت راه های کشور، امکان مشاهده آنلاین اکیپ‌های نوروزی از طریق سایت این مرکز به آدرس  www.141.ir  نیز فراهم شده است و هموطنان می توانند به نزدیک ترین اکیپی که در این نقشه آنلاین مشاهده می کنند، درخواست خدمات بدهند.


 حسینی با اشاره به جایگاه والای مشتری در زنجیره ارزش این شرکت گفت: خدمات پس از فروش ایران خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هموطنان گرامی با خیالی آسوده سفر کنند؛ اما لازمه این امر را رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اطمینان از سلامت خودرو پیش از آغاز سفر و دریافت خدمات و قطعات استاندارد از شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور دانست.


 وی در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و پربار برای هموطنان گفت: دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد،دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگی های کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود.


 روابط عمومی شرکت ایساکو نیز اعلام کرد، لیست نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز در سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir  قابل مشاهده است؛ همچنین سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپلیکیشن)، نیز برای دریافت خدمات متنوع در اختیار هم میهنان  می باشد.


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :