نیجریه گزینه ایران خودرو برای توسعه بازار آفریقا
20 آبان 95 ساعت 11:46 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
رییس سازمان توسعه صادرات کشور نیجریه با اشاره به این که محصولات ایران خودرو توان بسیاری برای کسب سهم بازار در این کشور را دارند، خواستار صادرات این محصولات به این کشور شد.




 به گزارش ایکو پرس الاسگام آوالو، رییس سازمان توسعه صادرات نیجریه پس از بازدید از خطوط تولیدی ایران خودرو تاکید کرد: سیاست های دولت نیجریه ارایه مشوق به تولیدکنندگان در نیجریه است و تولید محصولات ایران خودرو در این کشور با سرمایه گذاری طرف نیجریایی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

ی با اشاره به این که بازار خودروی نیجریه از نظر موقعیت، مهم ترین بازار غرب آفریقاست، افزود: نیجریه از نظر اقتصادی در حال توسعه است و شرکت های خارجی می توانند از این بازار درحال رشد، سود خوبی کسب کنند.

آوالو همچنین ادامه داد: نیجریه از نظر جمعیتی نیز با 170 میلیون نفر و بیش از 36 ایالت، یکی از پرجمعیت ترین کشورهای غرب آفریقا محسوب می شود.

 در این نشست همچنین سعید تفضلی، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو با اشاره به اهمیت بازار نیجریه در غرب آفریقا گفت: ایران خودرو مذاکراتی با یک شرکت معتبر بین المللی تولیدکننده خودرو در این کشور انجام داده و قرار است که با سرمایه گذاری این شرکت از ظرفیت های تولیدی آن برای تولید محصولات خود در آفریقا استفاده کند.

لازم به ذکر است که به دلیل پتانسیل بالای بازار خودروی نیجریه، بسیاری از برندهای مطرح خودرو در دنیا از جمله فولکس واگن، پژو و کیا در این کشور چند سایت تولیدی احداث کرده و ضمن کسب سهم خوبی از بازار این کشور، محصولات تولیدی خود در این سایت ها را به سایر کشورهای آفریقایی نیز صادر کرده اند.


پژو 206 صندوقدار سه ستاره شد
20 آبان 95 ساعت 11:45 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
براساس نتایج ارزشیابی منتتشر شده از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران منتهی به مهرماه 95، محصول 206 صندوق دار ایران خودرو، با ارتقای كیفی موفق به دریافت سه ستاره كیفی شد.




به گزارش ایكوپرس، با اجرای پروژه های ارتقای كیفیت برای محصول 206 صندوق دار، این خودرو توانست در ارزیابی های سختگیرانه شركت بازرسی سه ستاره از پنج ستاره كیفیت را در گروه قیمت خود كسب كند.


برمبنای این گزارش، در كلاس قیمتی 25 تا 50 میلیون، تندر 90 ایران خودرو و رانا نیز سه ستاره كیفی را كسب كرده اند.

این گزارش می افزاید، محصول گراندویتارا كه در ایران خودرو خراسان تولید می شود نیز مانند دوره های گذشته ارزیابی توانسته سه ستاره كیفیت را از آن خود كند.

درجدول كیفی خودروهای كار، محصول وانت تندر ایران خودرو صدرنشین بوده و توانسته سه ستاره كیفی را كسب كند.


گفتنی است، با اعمال فاكتورهای سختگیرانه از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران برای ارزشیابی خودروهای ساخت داخل، اجرای پروژه های بهبود كیفیت در ایران خودرو برای دستیابی به نقطه مطلوب نیز تقویت شده است. نتایج بهبود كیفیت در محصول 206 صندوقدار در ارزیابی مهرماه موید این موضوع است.


آزمایش اتوبوس گازسوز یورو 6 تولید ایران خودرو دیزل
20 آبان 95 ساعت 11:44 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
به گزارش ایکوپرس غلامرضا رزازی ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان كرد: بر اساس رویكرد اقتصاد مقاومتی و با توجه به تجربه شركت ایران خودرو دیزل در بومی‌سازی مینی‌بوس آرین و كامیونت آرنا و با بهره‌گیری از دانش داخلی، این شركت اقدام به طراحی و ساخت اتوبوس گازسوز یورو 6 از ابتدای سال جاری كرده است.

وی افزود: این اتوبوس از موتور گازسوز نسل جدید M936LAG شركت دایملر بنز آلمان با استاندارد آلایندگی یورو 6 و گیربكس جدید اكولایف 6AP1200 شركت ZF آلمان بهره می‌برد كه علاوه بر سوخت سالم، شتاب و قدرت بالا، قابلیت حمل تعداد زیادی مسافر در انواع شرایط را دارد. رزازی استهلاک کم، تعمیرات آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری در كنار برخورداری از شبكه گسترده خدمات پس از فروش را از دیگر مزایای این اتوبوس دانست و گفت: این اتوبوس با استاندارد آلایندگی خود نقش مهمی را در كاهش آلودگی كلانشهرها از جمله تهران خواهد داشت.


مدیرعامل شركت ایران خودرو دیزل افزود: از مرداد امسال نمونه ای از این محصول با عمق داخلی سازی 70 درصد و با استفاده از توان كارشناسان و مهندسان ایرانی تولید و آماده بهره‌برداری شده و با نظارت سازمان اتوبوسرانی تهران در مسیر میدان راه‌آهن به میدان تجریش، پیمایش 10 هزار كیلومتری را به پایان رسانده و در مرحله پایانی این آزمایش است.


رزازی تاكید كرد: ارزیابی های انجام شده در این مدت حكایت از رضایت مسافران و رانندگان از این محصول داشته و ویژگی هایی مانند میدان دید مناسب راننده، شتاب خوب، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و طراحی استاندارد كابین و راحتی صندلی‌ها از جمله موارد مثبت در این نظرسنجی‌ها بوده است.


وی با اعلام اینكه برنامه‌ریزی لازم در خصوص تولید حداقل 2 هزار دستگاه از این محصول در سال اول اجرای طرح انجام شده گفت: افزایش داخلی‌سازی این محصول در بخش موتور و گیربكس با همكاری دو شركت ایدم و چرخشگر صورت گرفته است.


مدیرعامل ایران خودرو دیزل خاطرنشان كرد: از دیدگاه ها و نظرات رانندگان و مسافران برای بهینه سازی محصول به صورت كامل بهره برداری خواهیم كرد تا بهترین محصول با عمق داخلی سازی بالا را در اختیار هموطنان قرار دهیم.


وی در پایان اظهار امیدواری كرد: با اعتماد شهرداری‌ها و سازمان اتوبوسرانی تهران شاهد افزایش اشتغال و توسعه توانمندی های صنعت كشور در سال اقتصاد مقاومتی باشد


پیشرفته ترین خط تولید گیربكس ایران افتتاح شد
12 آبان 95 ساعت 03:20 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران صبح امروز در شركت چرخشگر ایران خودرو با حضور جمعی از مدیران استانی و ایران خودروافتتاح شد.


 به گزارش ایكوپرس، این خط تولید که با سرمایه گذاری سه میلیون یورویی به بهره برداری رسیده، گیربكس پیشرفته جی.اچ.كیو (JHQ) را تولید خواهد كرد.


"جی.اچ.كیو" نسل جدیدی از گیربكس های دستی و از نوع دیفرانسیل بسته است كه به دلیل برخورداری از سیستم کلاج هیدرولیکی، عوض کردن دنده را راحت تر می کند. مقدار روغن مصرفی در این نوع گیربکس نسبت به نمونه های قبلی 0.7 لیتر کمتر است.


ظرفیت تولید این خط سالانه 300 هزار دستگاه گیربکس است و با توجه به تکنولوژی پیشرفته و سطح کیفی بالای گیربکس تولیدی در چرخشگر، امکان صادرات این محصول نیز فراهم است.


فاز اول این پروژه شامل بهره برداری از خط مونتاژ گیربکس، امروز به بهره برداری رسید و برای دو فاز دیگر پروژه یعنی "داخلی سازی پوسته های گیربکس" و همچنین "شفت و دنده ها" برنامه ریزی شده و به ترتیب تکمیل خواهد شد.


خط تولید راه اندازی شده در شرکت چرخشگر قابلیت تولید همه گیربکس های خانواده J را دارد. این خط پیشرفته دارای سیستم خطا ناپذیری کامل و سطح اتوماسیون بالاست و پیشرفته ترین خط تولید گیربکس در کشور به شمار می آید.


تحویل صد دستگاه اتوبوس‌ به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
12 آبان 95 ساعت 03:19 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل شركت ایران خودرو دیزل از تحویل صد دستگاه اتوبوس جدید به اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد.


به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی ایران خودرو دیزل، غلامرضا رزازی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قرارداد منعقد شده میان ایران خودرو دیزل و سازمان اتوبوس رانی مشهد، صد دستگاه اتوبوس O457 کولردار با استفاده از توان داخلی تولید و تحویل اتوبوس رانی مشهد شد.



وی افزود: از جمله مزیت‌های اتوبوس O457 كه ضریب داخلی‌سازی آن بیش از 70 درصد است می‌توان به استفاده از موتور دایملر بنز آلمان كه برندی معتبر و مورد اعتماد در میان خودروهای كار و تجاری به حساب می‌آید، اشاره كرد.


مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: کیفیت و قدرت بالای موتور، استهلاک کم، تعمیرات آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری در كنار دارا بودن شبكه گسترده خدمات پس از فروش از جمله مزیت‌های اصلی قوای محركه این اتوبوس است.


وی در ادامه تصریح كرد: اجرای این قرارداد از سوی ایران خودرو دیزل مصداق عملی اقتصاد مقاومتی است كه با پشتوانه اعتماد سازمان اتوبوسرانی و شهرداری مشهد به تولید داخل صورت پذیرفته است.


رزازی اظهار امیدواری كرد: افزوده شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، منجربه کاهش آلایندگی هوای شهر مقدس مشهد شده و در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و ایجاد آرامش و رضایت‌مندی شهروندان این كلان شهر تاثیرگذار باشد.


نمایش خودروهای سواری و تجاری ایران خودرو در بیروت
12 آبان 95 ساعت 03:19 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در چارچوب گسترش همکاری های اقتصادی مشترک ایران و لبنان با حضور گروه صنعتی ایران خودرو در بیروت گشایش یافت.


به گزارش ایکوپرس، در این نمایشگاه كه شرکت ایران خودرو به همراه شركت های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل و ایساکو حضور یافته، خودروهای دنا، رانا، سمند، سورن، پیکاپ فوتون، مینی بوس ارین، ون وانا در معرض دید عموم قرار گرفته است. در نمایشگاه بیروت شرکت ایساکو  ظرفیت های خود در توزیع قطعات را ارایه کرده است.



برمبنای این گزارش، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در حاشیه گشایش نمایشگاه با تاكید بر نمایش ظرفیت های موجود در صنعت خودروی ایران در این نمایشگاه گفت: با توجه به وجود رقبای ژاپنی، آمریکایی و اروپایی در بازار خودرو لبنان، محصولات ایران خودرو باید با قیمت رقابتی عرضه شود.


محمد فتحعلی با اشاره به استقبال بالای مردم در روز نخست نمایشگاه اظهار كرد: لبنان دروازه ورود خودرو از کشوهای مختلف است و خودروهای ایرانی با کیفیت مناسب می تواند سهم مناسبی در این بازار داشته باشد.


وی لبنان را به عنوان هاب صادراتی محصولات ایران خودرو عنوان و با تاكید بر ایجاد تسهیلات لازم برای ورود صنایع مختلف ایرانی به این كشور گفت: به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این كشور وظیفه داریم اقدامات حقوقی و اداری لازم را برای صادرات ایران خودرو انجام دهیم.


سفیر ایران در لبنان افزود: در این راستا تعرفه ترجیحی میان دو کشور انجام می شود و برخی از کالاهای ایرانی و لبنانی بدون تعرفه و یا با کم‌ترین تعرفه میان دو کشور مبادله می شود.


گفتنی است، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور  سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مشاور وزیر صنایع لبنان، تعدادی از نمایندگان مجلس لبنان و جمعی از علمای شیعه و سنی برگزار شد. این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیروت برگزار می شود.


برگزاری آزمون سراسری پرسنل نمایندگی های ایران خودرو
12 آبان 95 ساعت 03:18 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
معاونت شبكه خدمات پس از فروش ایساكو اعلام كرد: با برگزاری آزمون سراسری برای پرسنل 800 نمایندگی مجاز ایران خودرو در 20 منطقه كشور غربالگری گسترده ای به منظور شناسایی سطح توانمندی نمایندگی ها صورت خواهد گرفت.


 به گزارش ایكوپرس به نقل از ارتباطات ایساكو، شهریار سلطانی با بیان این مطلب افزود: این آزمون كاملا منطبق با استانداردهای كنكور سراسری خواهد بود و طی آن پرسنل نمایندگی های ایران خودرو در سطوح مختلف از جمله مدیرخدمات پس از فروش، كارشناس پذیرش، كارشناس فنی، مسوول انبار و استادكاران در چهار بخش مكانیك، برقكار، جلوبندی كار و گاز سوزگار متناسب با سطح تحصیلات به پرسشنامه آزمون پاسخ خواهند داد.


وی با بیان اینكه سنجش میزان مهارت و دانش پرسنل نمایندگی ها با هدف به روزرسانی شبكه و نزدیك شدن به استانداردهای روز دنیا خواهد بود، افزود: مهمترین وی‍ژگی این آزمون سنجش میزان اثربخشی آموزش های سالیانه خواهد بود و در این دوره هشت هزار نفر از پرسنل نمایندگی ها شركت خواهند داشت.


وی گفت: با توجه به ورود تدریجی خودروسازان بزرگ دنیا به بازار ایران، شبكه خدمات پس از فروش نیز باید از آمادگی لازم برای این رقابت پذیری برخوردار شود.


سلطانی با بیان اینكه برای برگزاری این آزمون شرایط سختگیرانه ای در نظر گرفته شده است، افزود: براساس نتایج آزمون - كه یك ماه دیگر اعلام می شود - نفرات برتر شناسایی شده و افرادی هم كه نیاز به آموزش بیشتر دارند در دوره های تكمیلی شركت كرده و مردودین از شبكه خدمات حذف خواهند شد.


معاونت شبكه خدمات پس از فروش ایساكو تصریح كرد: طی این آزمون نفراتی هم كه بالاترین امتیازات را به دست آورند به عنوان بازوهای جدید در شبكه ارتقا خواهند یافت و به عنوان كارشناس خبره در شبكه حضور خواهند داشت.


وی با بیان اینكه نتایج این آزمون بر رتبه بندی و میزان اجرت نمایندگی ها نیز تاثیر خواهد داشت، اضافه كرد: در عین حال اگر پرسنل نمایندگی ها در برخی از تخصص ها امتیازات لازم را به دست نیاورند، اجازه ارائه خدمات در آن بخش ها تا زمان بهبود و اصلاح را نخواهند داشت.


وی در رابطه با مشوق هایی كه در نتیجه برگزاری این آزمون اعطا خواهد شد، افزود: بر این اساس ایساكو پرداخت بخشی از حقوق نفرات برتر آزمون را تقبل خواهد كرد.


وی با بیان اینكه حضور خودروسازان خارجی در ایران یك فرصت است، افزود: ما در بسیاری از فرآیندها و سرفصل های خدمات پس از فروش به استانداردهای روز دنیا نزدیك هستیم ولی فرق ما با آنها در زمینه اجرای فرآیند ها است كه با پیاده سازی رویكردهایی از قبیل همین آزمون درصدد بهبود آن هستیم.


عبدالرضا امیدی معاون فنی و مهندسی شركت ایساكو نیز در این نشست اعلام كرد: شركت ایساكو در طول سال 380هزار نفر ساعت آموزش برای پرسنل نمایندگی ها را انجام داده و این آزمون با هدف ارزیابی آموزش ها و منطبق با عیب یابی و تعمیر خودروها خواهد بود.


وی گفت: تلاش ما بر این است تا آین آزمون در آینده به صورت یك آزمون جامع و برنامه توسعه دانش محور در زمینه خدمات پس از فروش دنبال شود و طی آن طیف گسترده تری از فعالان بخش خدمات پس از فروش خودرو كشور را در بر گیرد.


وی با اشاره به گستردگی شبكه خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر كشور گفت: در حال حاضر از بین 400 شهر ایران در 380 شهر نمایندگی داریم كه این امر نشان دهنده نزدیك بودن به استانداردهای روز دنیا است و با توسعه دانش این نمایندگی ها در جهت كامل تر شدن ارائه خدمات گام بر می داریم.


امیدی با بیان اینكه یكنواختی مهارت در سراسر كشور یكی دیگر از اهداف برگزاری این ازمون است، افزود: موضوع ورود و خروج افزاد به شبكه نمایندگی ها یكی از بزرگترین معضلات در زمینه منابع انسانی است كه در تلاش هستیم با تدوین راهكارهای آموزشی جدید تاثیر این مشكل را به حداقل برسانیم.


وی گفت: اندازه گیری ضریب نفوذ اطلاعات در شبكه از دیگر مزیت های این آزمون خواهد بود و حتی در صورت مردودی نمایندگی ها آنها از شبكه حدمات ایران خودرو حذف خواهند شد


حضور ایران خودرو در نمایشگاه تخصصی خودرو لبنان
12 آبان 95 ساعت 03:18 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف توسعه بازارهای صادراتی در نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته جمهوری اسلامی ایران در لبنان حضور دارد.


به گزارش ایکوپرس نمایشگاه تخصصی خودرو،صنایع و محصولات جانبی از چهارم تا هفتم آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی بیروت برگزار می شود. در این نمایشگاه انواع خودرو، قطعات یدکی و مواد اولیه تولید قطعات عرضه خواهد شد.


گروه صنعتی ایران خودرو نیز با هدف توسعه بازارهای صادراتی در این نمایشگاه حضور داشته و محصولاتی مانند دنا، رانا و سمند را در معرض نمایش قرار می دهد.



معاونت صادرات ایران خودرو اخیرا تعداد محدودی از محصولات را به منظور معرفی و نیاز سنجی بازار به کشور لبنان صادر کرده  است. در این راستا نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در لبنان راه اندازی شده است.


بر اساس نیاز سنجی انجام شده بازار لبنان با توجه به حضور برندهای مطرح جهانی به شدت رقابتی بوده و خودروهای دنده اتوماتیک مورد توجه مشتریان این کشور است.


ایران خودرو صادركننده نمونه كشور شد
2 آبان 95 ساعت 12:06 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو با ثبت رشد 100درصدی صادرات، علاوه بر اینكه گامی موثر در اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت، به عنوان صادركننده نمونه كشور نیز معرفی شد.


 به گزارش ایكوپرس، همزمان با 29مهرماه، بیستمین سالروز ملی صادرات صبح امروز با حضور ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد و طی آن صادركنندگان برتر كشور معرفی و تقدیر شدند.


بر این اساس،‌گروه صنعتی ایران خودرو با صادرات بیش از ده هزار دستگاه محصول در سال 94 ضمن ثبت رشد 100درصدی در حوزه صادرات، به عنوان صادركننده نمونه كشور در گروه خودرو معرفی شد.


گروه صنعتی ایران خودرو برای سال جاری نیز صادرات 20هزار دستگاه از محصولات خود را هدفگذاری كرده است.


عمده بازارهای صادراتی ایران خودرو در سال های گذشته كشورهای عراق، سوریه، تركمنستان و ارمنستان بوده است اما این خودروساز در راستای توسعه صادرات خود، حضور در كشورهای دیگری از منطقه آسیای مركزی مانند قزاقستان و آذربایجان و همچنین كشورهای مركز و شمال قاره آفریقا را در دستور كار قرار داده است.


در این راستا، گروه صنعتی ایران خودرو هفته گذشته با صادرات بیش از 300 دستگاه خودرو دنا به الجزایر، بازار خود در بازارهای شمال آفریقا را احیا كرد


صادرات بیش از 300 دستگاه دنا به الجزایر
2 آبان 95 ساعت 12:06 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با صادرات بیش از 300 دستگاه خودرو دنا به الجزایر، بازار ایران خودرو در بازارهای شمال آفریقا احیا شد.


به گزارش ایكوپرس، معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: الجزایر یكی از بازارهای مهم ایران خودرو در شمال آفریقا است كه استانداردهای خودرویی سخت گیرانه ای دارد.



سعید تفضلی افزود: این كشور به عنوان دومین بازار قاره آفریقا همواره مورد توجه خودروسازان برتر جهانی بوده است.


تفضلی اظهار كرد: مردم الجزایر محصولات ایران خودرو را به انواع چینی موجود در بازار این كشور ترجیح می دهند و با  توجه به مطابقت استانداردهای محصول دنا با خواست بازار و سلیقه مردم این محصول به این كشور عرضه شد.


وی دنا را خودروی پرطرفدار نزد مردم الجزایر توصیف كرد و گفت: پس از صادرات دنا به بازار الجزایر و  استقبال مردم، بنابر درخواست بخش خصوصی، احداث سایت مونتاژ در این كشور برنامه ریزی شد.


معاون صادرات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: شركت جوینت ونچری با سرمایه گذاری 80 درصدی طرف الجزایری به نام «آیام كو» ایجاد شده و هم زمان با صادرات بیش از 300 دستگاه دنا، تجهیزات خطوط تولید كه سهم ایران خودرو در این مشاركت است ارسال شده است.


وی افزود: برابر با برنامه زمانبندی در اوایل سال آینده میلادی اولین دنا تولیدی آیام كو وارد بازار الجزایر خواهد شد.


گفتنی است خط مونتاژ دنا با سرمایه گذاری غیرمستقیم ایران خودور و با صادرات خدمات فنی و مهندسی و آموزش كاركنان محلی توسط مهندسان ایران خودرو راه اندازی خواهد شد. ظرفیت تولید این سایت سالانه 10 هزار دستگاه در یك شیفت كاری است كه در فاز اول محصول دنا مونتاژ و عرضه می شود.


کیفیت، ساخت داخل و صادرات؛ سرفصل های مهم همکاری با پژو
2 آبان 95 ساعت 12:05 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:‌ مردم ایران از شركت های خارجی به دلیل ترك بازار در زمان تحریم ناراحت هستند و باید عملكرد شركت ایكاپ، پژو سیتروئن و ایران خودرو به گونه ای باشد تا این خاطره از بین برود.


به گزارش ایكوپرس، مهندس یكه زارع در نشست مشترك مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و پژو سیتروئن بر تغییر رویكرد از سی.كی.دی كاری به سمت تولید داخلی در قرارداد با این شركت تاكید كرد و گفت: از منافع این قرارداد دو طرف ایرانی و فرانسوی منتفع خواهند شد.

وی بر ایجاد ظرفیت تولید 200 هزار دستگاه در سال اشاره كرد و با بیان این كه كیفیت،‌ ساخت داخل و صادرات سرفصل های مهم در همكاری با پژو است گفت:‌ با تولید محصول با كیفیت جهانی و قیمت رقابتی در بازارهای صادراتی گروه پژو حضور خواهیم داشت.

وی افزود: در سال سوم همكاری تولید محصولات مشترك با بیشترین  درصد داخلی سازی عرضه خواهد شد كه این خود موجب افزایش توان فنی و مهندسی قطعه سازان كشور می شود.

مهندس یكه زارع با بیان این كه با ورود محصولات به بازارهای صادراتی، دروازه صادرات قطعه نیز باز خواهد شد تاكید كرد:‌ قطعه سازان باید به فكر توسعه توان رقابتی خود باشند.

وی تاکید کرد: ایکاپ با عرضه به روز محصولات ایمن و راحت و ارائه خدمات پس ازفروش در حد استانداردهای روز، باعث می شود مردم خاطرات بد پژو در زمان تحریم را فراموش كنند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه حساب ایکاپ به عنوان یک شرکت مستقل از پژو و ایران خودرو جداست، افزود:ایکاپ در حال حاضر از امکانات شبکه خدمات پس از فروش و تولید ایران خودرو استفاده خواهد کرد. و در مراحل تکاملی شبکه خدمات پس از فروش خاص خود را خواهد داشت.

مهندس یکه زارع رمز موفقیت ایکاپ را بهره وری بالا،قیمت رقابتی،کاهش هزینه ها و تولید کیفی دانست.

وی با اشاره به اینکه خودروهایی که توسط ایکاپ تولید و عرضه خواهند شد، جدید هستندگفت: به عنوان نمونه خودروی 2008 که اسفند ماه سال جاری در ایران تولید می شود ماه آینده در خط تولید پژو قرار می گیرد.

یکه زارع در مورد صادرات محصولات ایکاپ خاطر نشان کرد: محصولات تولیدی ایکاپ با استاندارد یورو شش  هم قابلیت تولید دارد و هیچ ممنوعیتی برای صادرات آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در برنامه ایران خودرو صادرات محصولات این شرکت به بازارهای اطراف ایران تدارک دیده شده است و امیدوار هستیم شریک تجاری ما؛پژو ما را در این مسیر همیاری کند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: هر محصولی که توسط پژو طراحی و تولید شود و برای ایکاپ توجیه اقتصادی داشته باشد در شرکت ایکاپ تولید خواهد شد.


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :