شرایط فروش اعتباری ایران خودرو - شهریور 95
31 مرداد 95 ساعت 11:31 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )

شرایط پیش فروش عادی ایران خودرو - شهریور 95
31 مرداد 95 ساعت 11:23 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )




شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد
21 مرداد 95 ساعت 10:04 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )








صالحی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران شد
21 مرداد 95 ساعت 09:59 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ایساکو، شهرام صالحی به عنوان مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران منصوب و معرفی شد.



به گزارش ایکو پرس در مراسم معارفه، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو، جایگاه ایران خودرو در صنعت خودروسازی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و ضمن اشاره به این که خدمات پس از فروش آخرین حلقه از زنجیره ارزش خودروسازی است گفت: ایران خودرو برندی است که همه مردم انتظار ویژه ای از آن دارند و ما به عنوان ویترین شرکت ایران خودرو باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

 مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه گفت: ایساکو و شرکت های زیر مجموعه آن، شرکت های امداد خودرو ایران، شرکت همگام خودرو، شرکت کارت ایران خودرو و ...بر اساس این که خدمات پس از فروش، بخش عمده ای از رضایت مندی مشتریان را تشکیل می دهد، خود را موظف می دانند که برای پاسداشت انتخاب مشتری،خدماتی در خور و شایسته ارایه دهند.


 وی امدادرسانی را از وظایف اصلی شرکت امدادخودرو ایران دانست و گفت: ما باید با ارایه بهترین خدمات و برخوردمناسب با مشتری از او مراقبت و محافظت کنیم تا او تبدیل به مشتری وفادار ایران خودرو شود.


 حسینی، ارایه خدمات نوین و متفاوت را از رویکردهای اصلی شرکت ایساکو عنوان کرد و گفت: خواست امروز مردم درمواجهه با شرکت های امدادی تغییر کرده و ما هم باید همگام با آن خود را ارتقا دهیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.


 وی تاکید کرد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، همواره در تلاش و تکاپو ست تا با به کارگیری روش های نوین و خلاق خدمات مطلوب و متفاوتی را ارائه کند.


 حسینی افزود: ایساکو تحولات زیادی را در بخش خدمات پس از فروش ایجاد کرده و هم سو با سلایق و خواست مشتریان، به دنبال ارایه خدمات نو و مورد انتظار آنان است.


مدیر عامل شرکت ایساکو تاکید کرد: امدادخودرو ایران با استفاده از توانمندی های فعلی و با حضور مدیران و کارکنان باتجربه و متعهد می تواند موجب اعتلای گروه صنعتی ایران خودرو شود.


حسینی در پایان ضمن تشکر از زحمات سید علی جعفری، مدیر عامل پیشین شرکت امدادخودرو ایران، شهرام صالحی رابه عنوان مدیرعاملی امداد خودرو ایران معرفی کرد.


مزیت رقابتی ایران خودرو


در این جلسه شهرام صالحی مدیرعامل جدید امدادخودرو ایران ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: امداد خودرو ایران و ظرفیت ها و توانمندی های آن مزیت رقابتی ایران خودرو به شمار می رود.


وی ضمن اشاره به سهم 54 درصدی ایران خودرو در بازار و عرضه محصولات جدید در آینده ای نزدیک گفت: فعالیت های امداد خودرو ایران در راستای ایجاد مزیت های رقابتی و افزایش سهم بازار ایران خودرو نقش بسیار مهمی را دارد و ما باید با کار تیمی اهداف و برنامه های مصوب گروه صنعتی ایران خودرو را در قالب شاخص های عملیاتی به نتیجه برسانیم.


صالحی تاکید کرد: کاهش مراجعات برای تعمیر، برخورد و رفتار امدادگر از عوامل تاثیرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان است که باید از فرصت های موجود برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریان بهره برداری کنیم.


افزایش 50 درصدی ناوگان امدادی


در این جلسه سیدعلی جعفری مدیرعامل پیشین امداد خودرو ایران نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در سال های گذشته ارایه کرد.


وی ضمن اشاره به افزایش 50 درصدی تعداد ناوگان امدادی گفت: تعداد ناوگان از عدد 1000 در سال88 به 1500 در سال گذشته رسیده است که با کمک نیروهای مجرب و متخصص این ناوگان روزانه بیش از دو هزار و500 فعالیت امدادی ارایه شده است.


مدیر عامل سابق امداد خودرو ایران مهم ترین شاخص شرکت امدادرسان را مدت زمان انتظار مشتری دانست و گفت:میانگین این عدد در حال حاضر کم تر از 30 دقیقه است که برابر با استانداردهای جهانی است.وی افزود: در برخی ازشهرها موفق شده ایم میانگین زمان انتظار مشتری را به عدد 27 برسانیم.


گفتنی است شهرام صالحی از در سال 76 فعالیت خود را در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز کرده و پس از کسب تجربه در مدیریت حوزه تولید ایران خودرو و معاونت برنامه ریزی مواد و قطعات شرکت ساپکو، فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل شرکت امداد خودرو آغاز کرده است


عرضه اولین محصول «ایكاپ» در اسفند ماه 95
21 مرداد 95 ساعت 09:59 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
پژو 2008 اولین محصول ایكاپ، با ظرفیت تولید سالانه هفت هزار دستگاه اسفندماه امسال وارد بازار می شود.




به گزارش ایكوپرس، مدیرعامل شركت ایران خودرو-پژو در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: دومین محصول مشترك ایران خودرو و پژو محصول 301 است كه با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار دستگاه اسفند ماه سال آینده عرضه خواهد شد.

محمدرضا معتمد در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه خودرو مشهد، مهم ترین دستاورد ایكاپ برای صنعت خودروی ایران را تحقق اولین سرمایه گذاری خارجی در تولید خودرو در ایران، توجه به عمق ساخت داخل قطعات و رونق چشم گیر قطعه سازی، انتقال دانش فنی طراحی و تولید و همچنین توسعه محصول با پلتفرم های جدید عنوان كرد.


معتمد در زمینه عمق ساخت داخلی محصولات شركت ایكاپ اظهار كرد: محصول پژو 2008 با عمق ساخت داخل 20 درصد آغاز و ظرف یك سال به 40 درصد افزایش خواهد یافت.


وی خاطرنشان كرد: در قرارداد جدید با پژو به صادرات 20 درصد تولید محصول مشترك توجه ویژه شده است. معتمد مهم ترین بازارهای صادراتی ایكاپ را بازار كشورهای همسایه دانست و گفت: كشورهای خاورمیانه، بازار خوزه خلیج فارس و شبكه صادراتی پژو و ایران خودرو، بازار هدف محصولات است.


معتمد تاكید كرد: تمامی قطعه سازان باید تاییدیه ایكاپ را برای تولید قطعه كسب كنند، پژو دانش طراحی قطعه را به قطعه سازان ایرانی انتقال خواهد داد.


رونمایی از نسخه جدید خدمات پس از فروش ایساکو
21 مرداد 95 ساعت 09:58 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
هم زمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در مشهد، از نسخه جدید پروژه خدمات پس از فروش ایساكو رونمایی شد.






به گزارش ایكوپرس، مدیرعامل شركت ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساكو، با اشاره به رویكرد ایساكو در شیوه ارایه خدمات الكترونیك اظهار كرد: سامانه نرم افزاری كه از طریق موبایل در دسترس مشتریان است زمان اعلام نیاز تا دریافت خدمات را كوتاه تر كرده و با صرفه جویی در زمان رضایتمندی مشتریان را فراهم می كند.


رضا حسینی در نشست خبری مراسم رونمایی از موبایل اپلیكیشن ضمن اشاره به طراحی خاص غرفه ایساكو برای بهره برداری بازدیدكنندگان از این نرم افزار گفت: از طریق این سامانه خدمات ایساكو به صورت غیرحضوری انجام می شود. وی تاكید كرد: قابلیت های این نرم افزار توسعه و بهبود خواهد یافت.


وی افزود: قبلا این سیستم به صورت نوبت دهی بود ولی در سامانه جدید شرایطی ایجاد كردیم تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین كسب كند.


حسینی به قابلیت های مختلف سامانه جدید اشاره كرد و گفت: با توجه به این كه مشتری برای مراجعه حضوری با كمبود وقت روبرو  است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده كه به محض ایجاد درخواست از طریق جی.پی.اس محل حضور مشتری شناسایی می شود.


وی ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتری، اطلاعات از طریق سامانه هوشمند به نزدیك ترین موتورسوار امداد اعلام شده و نیروی امدادی در زمان كوتاهی در محل مورد نظر حاضر می شود. اطلاعات موتورسوار نیز از طریق این اپلیكیشن به مشتری اعلام می شود.


حسینی به رفع دغدغه های نمایندگی ها از طریق این سامانه اشاره كرد و گفت: این خدمات می تواند به شبكه نمایندگی های ایساكو كمك زیادی كند.


وی در ادامه گفت: یكی دیگر از خدمات این سامانه ارایه اطلاعات مربوط به هزینه قطعات و خدمات به مشتری است.


حسینی افزود: موبایل اپلیكیشن ایساكو هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش می دهد، كافی است كه مشتری كد قطعه را وارد كرده و اطلاعات را مشاهده كند.


این سامانه در دو حالت اندروید و آی.او.اس در كافه بازار وجود دارد كه علاقه مندان می توانند آن را نصب و آخرین تغییرات ایجاد شده را نیز در زمان نصب مشاهده كنند.


گفتنی است، مراسم رونمایی از این پروژه با حضور رضا حسینی مدیرعامل شركت ایساكو  و جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.


محصولات جدید ایران خودرو در راه بازار
21 مرداد 95 ساعت 09:56 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
خودرو جدید دنا با موتور توربوشارژ و مجهز به سانروف امسال به بازار عرضه می شود.





معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: دنای جدید با قیمت كمتر از 50 میلیون تومان عرضه خواهد شد.


مصطفی خان كرمی، از عرضه تندر 90 فیس لیفت شده خبر داد و گفت: این خودرو جایگزین تندر 90 اتومات فعلی می شود.


وی به نقش ایران خودرو در تنظیم و كنترل بازار خودرو كشور اشاره كرد و گفت: هر محصولی كه متناسب با نیاز مشتری بوده و قابلیت رقابت داشته باشد، می تواند در ایران خودرو تولید و عرضه شود.


معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رد ركود در بازار خودرو كشور اظهار كرد: فروش ایران خوردو از ابتدای سال جاری تاكنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.


وی تاكید كرد: روش های فروش ایران خودرو در جهت جلب و جذب مشتریان تغییر كرده و ایران خودرو عرضه هیچ یك از محصولات خود را به بازار محدود نكرده است.


وی با اشاره به نمایش محصولات مشترك ایران خودرو و پژو در نمایشگاه مشهد خاطرنشان كرد:‌ یكی از اهداف حضور ایران خودرو در این نمایشگاه ارزیابی نظر مشتریان نسبت به محصولات ایكاپ و آشنایی و استفاده از دیدگاه های مشتریان در طراحی و تولید خودرو است.


خان كرمی یادآور شد: پیش فروش خودروی كپچر با موعد تحویل بهمن و اسفندماه امسال آغاز شده است. وی از عرضه گراندویتارای جدید خبر داد و گفت: محصول پژو 207 جدید كه داخلی سازی شده نیز به زودی عرضه خواهد شد.


نگاهی به نمایندگی
7 مرداد 95 ساعت 01:02 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :