تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - مطالب آذر 1394
تبیین جایگاه مشتری در حوزه مركز تماس و پذیرش ایران خودرو
12 آذر 94 ساعت 11:42 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدتی است، سبك نوینی در خدمت‌رسانی به مشتریان در پیش گرفته و با تشكیل كارگروه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مختلف، سعی دارد، نقاط بهبود را به نقاط قوت تبدیل كند. این شركت در اولین گام، رویكرد خود را از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی تغییر داده است.




در همین راستا، سمینار «تبیین جایگاه مشتری در مركز تماس و پذیرش‌» با حضور چند تن از مسئولین و مدیران ارشد شركت‌های ایران‌خودرو، ایساكو و امداد خودرو و جمعی از كارشناسان مركز تماس و پذیرش برگزار شد و راهكارهای جدیدی در خصوص بهبود روش‌های خدمت رسانی و افزایش شاخص رضایت مشتری مورد بررسی قرار گرفت.


در این جلسه، مدیرعامل شركت ایساكو پیشنهاد كرد كه با توجه به تغییر رویه شركت ایساكو در برنامه‌های پیش رو، نام «مركز تماس» به «مركز پاسخگویی» تغییر كند.


سیدرضا حسینی با تاكید بر ارزش والای مشتری در زنجیره ارزش، اظهار كرد: بر اساس آموخته‌های ملی و مذهبی، مشتریان حكم مهمان ما را دارند و مشتری‌نوازی و ایجاد رضایت‌مندی قلبی اولین وظیفه ما در قبال آنها است.


حسینی ادامه داد: در دنیای تجارتی امروز، با سلایق جدید و هوشمندی بسیار بالای مشتریان مواجه هستیم و برای حفظ پیروزمندانه كسب و كار خود باید برای این اندیشه جدید، برنامه‌های تازه‌ای داشته باشیم و روش ما باید بر اساس نیاز و خواست مشتری هماهنگ و دگرگون شود.


وی گفت: رضایت مشتری از خدمات به معنی تامین خواسته مشتری و احتیاجات و انتظارات او به گونه‌ای درست و بی‌عیب و نقص در همان زمان و همان مکان و با همان قیمتی است که با مشتری توافق شده است.


مدیرعامل ایساكو اظهار كرد: شبكه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از لحاظ تجهیزات، فضای تعمیرگاهی و سهم بازار این توانایی را دارد كه به حداكثر این رضایت‌مندی دست پیدا كند؛ اما مكمل و نیروی محركه این شبكه مجهز، برخورد مناسب با مشتری تا حصول اطمینان از رضایت و اشتیاق اوست.


در این سمینار، آموزش‌های مفید و برنامه‌های انگیزشی در خصوص پاسخگویی مناسب‌تر به مشتریان به كارشناسان ارائه شد.


مشكلی در تحویل خودروهای تسهیلاتی وجود ندارد
12 آذر 94 ساعت 11:42 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در فرآیند تحویل خودروهای طرح تسهیلات 25میلیون تومانی مشكلی به وجود نیامده است و خودروها طبق برنامه ریزی های اولیه طرح، در زمان اعلام شده تحویل مشتریان می شود.




به گزارش ایكوپرس، مصطفی خان كرمی در خصوص بخشنامه ارسالی به نمایندگی های ایران خودرو كه باعث ایجاد شبهات و نگرانی هایی برای خریداران محصولات شده، اظهار كرد: این بخش نامه طبق روال همیشگی ارسال شده و موضوع جدید و نگران كننده ای نیست.


وی افزود: برای تسهیل و تسریع در فرآیند واگذاری محصولات به مشتریان، خودروهای تولید شده به صورت امانی به نمایندگی ها ارسال می شود تا پس از طی شدن مراحل قانونی خرید، بلافاصله تحویل خریداران بشود.


خان كرمی با بیان اینكه در بخشنامه اخیر یكبار دیگر بر ممنوعیت تحویل خودروهای امانی بدون سند و پلاك انتظامی تاكید شده، گفت: این ممنوعیت از قبل نیز وجود داشته و ارتباطی به طرح فروش تسهیلاتی ندارد بلكه طبق روال همیشگی ایران خودرو، تحویل خودرو به مشتری بدون پلاك، سند و بیمه نامه مجاز نیست.


وی در خصوص موضوع تحویل خودروها قبل از صدور فاكتور به مشتریان نیز اظهار كرد: رویه همیشگی شركت ایران خودرو این بوده و همواره به نمایندگی ها نیز به صورت رسمی اعلام شده است كه تحویل خودرو بدون پلاك و سند به مشتری به دلایل ملاحظات اعلام شده نیروی انتظامی و همچنین جلوگیری از بروز مشكلات احتمالی برای خودرو مجاز نیست.


وی در خصوص زمان صدور فاكتور تعهدات طرح 25میلیونی اعلام كرد: طبق ضوابط اعلام شده طرح تامین وجوه از منابع بانكی باید پس از تحویل چك ها و مدارك به بانك صورت گیرد كه این فرایند توسط شركت ایران خودرو انجام شده است و با تایید و تامین بانك عامل، صدور فاكتور آغاز خواهد شد.


معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در پایان گفت: مشتریان ایران خودرو در اجرای طرح و دریافت خودرو نگرانی نداشته باشند زیرا طرح ملی دولت بی شك تا آخرین مرحله اجرایی خواهد شد.


 


آغاز تحویل خودروهای وام 25 میلیونی توسط ایران خودرو
12 آذر 94 ساعت 11:41 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با تائید اولین سری از اوراق مالی مشتریان توسط بانك های عامل، تخصیص و صدور فاكتور محصولات ایران خودرو كه در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی عرضه شده اند، آغاز شد.


 به گزارش ایكوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشكر از تیم اقتصادی دولت ، بانك مركزی ، سازمان مدیریت و بانك های عامل و وزارت  خانه ذیربط در خصوص  اجرایی شدن بسته ضد ركود  اظهار كرد:اگرچه در  اجرایی شدن طرح با توجه به گستردگی و لزوم هماهنگی بین بخش های مختلف كاستی هایی قابل پیش بینی بود ولی با تلاش همه واحد های درگیر و تلاش شبانه روزی پروسه تحویل خودروها آغاز شد .


وی اعلام كرد: در روز جاری  تخصیص و صدور فاكتور اولین سری از خودروهای عرضه شده در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی  آغاز شد و این محصولات به تدریج تحویل خریداران می شود.


خان كرمی ادامه داد: همانگونه كه پیشتر نیز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی های سراسر کشور نیز ارسال شده است.   


وی افزود: نظام بانكی كشور تائید اسناد و اوراق مالی ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همین رویه  ادامه پیدا خواهد کرد.


طرح ویژه امداد خودرو ایران به مناسبت اربعین حسینی
12 آذر 94 ساعت 11:40 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
امداد خودرو ایران از 4 تا 14 آذرماه طرح ویژه‏ای را برای مسافران جاده‏های منتهی به شهرهای مرزی کشور عراق اجرا و خدمات امدادی خود را به صورت ویژه و رایگان به زائران مراسم اربعین حسینی ارائه می‏کند.


به گزارش ایكوپرس به نقل از ارتباطات شرکت امدادخودرو ایران، با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در اماکن مقدس کشور عراق و حجم بالای مسافران جاده‏ای در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و همچنین سایر نقاط کشور نظر به تعطیلات ایام اربعین؛ بیش از350 اکیپ امدادی بصورت ویژه و شبانه‏روزی به ارائه خدمت می‏پردازند.


این اکیپ‏ها در جاده‏ها و شهرهای ایلام، آبادان، خرمشهر، مهران، دهلران، سوسنگرد، بستان و هویزه و همچنین پوشش جاده‏های اصلی در استان‏های تهران، اصفهان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و چهارمحال و بختیاری با حداکثر ناوگان امدادخودرو ایران در خدمت زائرین حسینی و هموطنان خواهند بود.


براساس این گزارش، پایگاه‏های استقرار یافته در منطقه مرزی مهران- ایلام، اهواز(مرزهای چزابه و شلمچه) و همچنین اکیپ‏های آماده خدمت در سطح جاده‏ها به صورت شبانه‏روزی، با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی و با ناوگان‏های حمل، امدادسیار، تعمیرگاه‏های سیار، انبارک سیار قطعات یدکی و ناوگان موتور سوار و از راه تماس با شماره سراسری 096440 در کوتاه ترین زمان آماده خدمت‏رسانی می‏باشند.


اکیپ‏های امدادی امدادخودرو ایران در سایر جاده‏ها و شهرهای کشور نیز جهت خدمت به زائران مراسم اربعین در مسیر برگشت به شهرهای خود تا روز شنبه 14 آذرماه به صورت آماده‏باش بوده و در صورت نیاز خدمت‏رسانی خواهند کرد.


نظر به پیش‏بینی سفر زمینی بسیاری ازهموطنان با خودروهای شخصی به مرزهای ورودی کشور عراق و همچنین توقف چند روزه خودروها در پارکینگ‏های مرزی مناطق مهران، چزابه و شلمچه طبق تجربه سال گذشته امدادخودرو ایران از زائرین محترم تقاضامند است نکات کنترلی و بازدید فنی را در این سفر لحاظ کنند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات توقف چند روزه خودرو در فضای باز و "نکات قبل از سفر " وب سایت امدادخودرو ایران به نشانی www.096440.ir  آماده اطلاع‏رسانی است


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :