تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - مطالب شهریور 1394
پیش بینی زمان عرضه و قیمت چهار محصول سوزوكی و همكار ایرانی
15 شهریور 94 ساعت 11:05 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )





اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص نشست خبری اخیر وزیر
15 شهریور 94 ساعت 11:04 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت در خصوص مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه مورخ 94/6/9 وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور روشنگری و تنویر افکار عمومی "بخشی از سخنان ایشان را مرتبط با موضوع خودرو" که عیناً از نوار ضبط‌ شده استخراج و منتشر كرده كه متاسفانه توسط برخی از رسانه‌ها انعکاس پیدا نکرده است.


به گزارش ایكوپرس به نقل از شاتا، مهندس نعمت زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران محترم در مورد شرایط خودروسازان و انتظارات به وجودآمده پاسخ داد که:

"ببینید مردم محقند، مردم ولی نعمت ما هستند و هم درست فکر می‌کنند و درست عمل می‌کنند و چنین انتظاری طبیعی است.

قطعاً هر بنگاه اقتصادی باید فکر مشتری و بازارش باشد ولی قیمتگذاری به عهده شورای رقابت است.

امابا اینکه مدارک مستندی کارخانه‌ها ارائه داده‌اند و حسابرس قانونی دارند، منتها چون همزمان با انتظارات مردم از توافقات هسته‌ای بود و من هم دنبال گران کردن نبودم آنها (شورای رقابت) دست نگهداشتند و خود این یعنی کاهش قیمت، اما کمپین(حرکت سازمان یافته) نخریدن کالای داخلی گناه است، هر کسی کمپین کند که از داخل هر گونه کالای تولید ملی را نخرد، درست مغایر مسائل ملی است.

حالا نام نخریدن کالای داخلی و دسترنج کارگران زحمتکش ایرانی را کمپین گذاشتند، رهبر معظم انقلاب و همه می‌گویند از تولید داخلی مصرف کنید، بعد در رسانه‌ها و دنیای مجازی بیاییم کمپین ضد خرید داخلی راه بیاندازیم، مثل اینکه بیاییم کمپین بر علیه تولید ملی، اقتصاد ملی، اشتغال جوانان راه بیاندازیم، این که معنا ندارد. این خیانت است که ما علیه تولید داخلی کمپین راه بیندازیم. هنر ما این است که با افزایش تولید، به کشور خدمت کنیم. اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی، اشتغال و درآمد ملی خیانت می‌کند.

ما فکر می کنیم خودروها طبق استاندارد تولید می‌شود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر می‌شود اما خیلی جای کار دارد. دوستان به شدت روی مسائل کیفی و نوآوری‌ها کار می‌کنند و انچه که ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یکبار جلسه دارم این است که یک مقدار کم لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من آنچه که می‌توانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت می‌کنند و قطعاً ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت می‌کنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شماره‌گذاری نمی‌شود."


افزایش فروش ایران خودرو در مرداد94
9 شهریور 94 ساعت 03:01 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو در مردادماه گذشته تعداد فروش محصولات خود را به بیش از 44هزار خودرو رساند كه این عدد در مقایسه با مردادماه سال گذشته بیش از 2500دستگاه افزایش داشته است.


به گزارش ایكوپرس، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار كرد: در مردادماه سال 93 تعداد فروش محصولات ایران خودرو به صورت تجمیعی 41هزار و 541دستگاه بود كه این عدد در مردادماه 94 به بیش از 44هزار دستگاه رسید.
مصطفی خان كرمی اظهار كرد: این افزایش فروش در حالی صورت گرفته است كه در ماه های اخیر به دلایل گوناگون بازار خودرو در ركود به سر می برده اما گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد و اجرای طرح های مختلف فروش، علاوه بر ادامه روند فروش محصولات خود، موفق به افزایش آن نیز شد.
وی در ادامه به دلایل ركود بازار خودرو در تابستان امسال اشاره كرد و گفت: علاوه بر عوامل كلان اقتصادی مانند كاهش قدرت خرید مردم، فضای روانی ایجاد شده پس از توافق هسته ای باعث شده تا مردم منتظر كاهش قیمت خودروها باشند، در حالی كه قیمت خودرو تابع شرایط واقعی اقتصادی است و به صرف توافق سیاسی محصولی كاهش قیمت نخواهد داشت.

معاون فروش ایران خودرو افزود: در صورتی می توان قیمت خودرو را كاهش داد كه عوامل موثر بر قیمت تمام شده محصول مانند بهای خرید مواد اولیه، دستمزد و حقوق، نرخ تسهیلات بانكی و ... كاهش پیدا كند، در حالی كه ارزانی در هیچیك از این عوامل روی نداده است.
خان كرمی در ادامه به انتظار مردم برای ورود محصولات جدید نیز اشاره كرد و افزود: گروه صنعتی ایران خودرو دور تازه ای از همكاری های بین المللی را آغاز كرده و با جدیت تمام به دنبال ایجاد تنوع در سبد محصولات خود است اما ورود و تولید محصولات مشترك با خودروسازان جهانی مستلزم فرآیندی است كه دوسال زمان لازم دارد و انتظار ورود خودروهای جدید در دو ماه آینده دور از ذهن است.
وی افزود: تیراژ تولید در گروه صنعتی ایران خودرو به حد مطلوب رسیده و مدیرعامل ارشد گروه برنامه و هدف اصلی ایران خودرو در سال 94 را افزایش كیفیت محصولات تعیین كرده به شكلی كه محصولات تولیدی تا ده هزار كیلومتر نخست كاركرد، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه یا نمایندگی های خدمات پس از فروش نداشته باشند.

 


آغاز طرح های متنوع فروش ایران خودرو در شهریورماه
9 شهریور 94 ساعت 03:01 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو طرح های متنوع فروش محصولات خود در شهریور ماه را آغاز كرد.



به گزارش ایكوپرس، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار كرد: برای پاسخگویی به نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان سعی داریم از روش های متنوع فروش استفاده كنیم، از این رو طرح های جدید و متنوع فروش محصولات ایران خودرو از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است.

مصطفی خان كرمی گفت: پیش فروش عادی، پیش فروش پلکانی، فروش فوری و فروش اقساطی از جمله روش هائی هستند که در شهریورماه ارائه شده و مشتریان می توانند با توجه به توان مالی و علاقه مندی خود به یکی از روش های خرید خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

وی زمان شروع طرح های مذكور را از ابتدای شهریور ماه اعلام کرد و افزود: هموطنان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی iranecar.ikco.com از مزایای طرح های فروش متنوع شهریور ماه بهره مند شوند.


بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان
9 شهریور 94 ساعت 03:00 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان بازدید کرد.


به گزارش ایكوپرس نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضوربا تیرارشوف معاون رئیس جمهوری ترکمنستان و مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت.

 

ارشوف در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به ارتقا کیفیت اجناس و خدمات شرکت های ایرانی خواستار افزایش مراودات تجاری میان دو کشور شد.

معاون رئیس جمهورترکمنستان نیز به هنگام بازدید ازغرفه ایران خودرو به کیفیت خودروها بخصوص دنا اشاره کرد  و افزود:با توجه به کیفیت بالای محصولات ایران خودرو متمایل به حضور بیشتر این محصولات در ترکمنستان هستیم.

گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه محصولات جدید خود با موتورهای كم مصرف را به نمایش درآورده است.

بر اساس این گزارش ایران خودرو در نمایشگاه مذكور خودرو های دنا، آریسان، رانا و سورن را در معرض دید بازدیدكنندگان قرار داده است. همچنین شركت ایران خودرو دیزل با عرضه وانت پیكاپ بنزینی، مینی بوس آرین، كامیون باری آریا و كامیونت 6 تن آرنا در این نمایشگاه، فعالانه حضور دارد.

این نمایشگاه با هدف توسعه و افزایش حجم صادرات جمهوری اسلامی ایران و به منظور برقراری امكان مراودات و مبادلات تجاری بین تجار و بازرگانان ایران و تركمنستان برگزار می شود. در این میان گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه، توانمندی خود را در تولید خودروهای به روز، لوكس و دارای بالاترین استانداردهای آلایندگی به نمایش می گذارد.

محصولات ایران خودرو در کشور ترکمنستان شناخته شده اند. سمند از جمله محصولات ایران خودرو است که در این کشور مشتریان بسیاری  داشته و از محبوبیت زیادی میان ترکمن ها بر خوردار است. گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد با ارائه محصولات جدید در ترکمنستان بازار خود را در این کشور توسعه دهد. این نمایشگاه از تاریخ 28 الی 30 مرداد1394 به مدت 3 روز پذیرای بازدید كنندگان است. 



معرفی هایما اس 7 در نمایشگاه خودرو مشهد
9 شهریور 94 ساعت 02:59 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه خودرو مشهد، دومین شاسی بلند جدید ایران خودروهایما اس 7معرفی شد.


  به گزارش ایکو پرس تولید دومین شاسی بلند گروه صنعتی در سایت ایران خودرو خراسان آغاز شده و این محصول به صورت رسمی در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد.

 در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد محصول جدید ایران خودرو مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

 عملیات اجرایی راه اندازی خط خودروی جدید هایما در شركت ایران خودرو خراسان، از سال گذشته به صورت جدی  آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزیینات و لجستیك به اجرا درآمد. خطوط تولید محصول جدید با بهره گیری از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت 11 ماه آماده و راه اندازی شده است.

 ساخت داخل 40 درصد از قطعات و مجموعه های این محصول هدف گذاری شده و با تولید آن، سالانه بیش از 20 هزار دستگاه، بسته به تقاضای بازار به ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند افزوده خواهد شد.

 هایما اس 7از نوع شاسی‌بلند (SUV) تک‌دیفرانسیل، محرک جلو و فول آپشن است و در دو کلاس اتوماتیک و دستی با حجم موتور دو لیتری و 150 اسب بخار توان تولید می شود.

  بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت اجرایی راه اندازی خط جدید هایمادرایران خودرو خراسان ازآبان سال 93 به صورت جدیدی آغازشد.

 مدیر عامل ایران خودرو خراسان با تاکید بر اینکه تولید هایما سرآغاز دوره نوین ایران خودرو خراسان است تاکید کرد: هایما اس 7 از نوع شاسی بلند تک دیفرانسیل ودردو کلاس اتوماتیک ودستی با حجم موتور دولیتری و150 اسب بخار توان تولید می شود.

  وی تصریح کرد:بر اساس راهبردهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تولیدات چینی سهم 5 درصدی دارند و در صورت تولید یک میلیون دستگاه خودرو حداکثر 50 هزار دستگاه هایما تولید خواهد شد.

زاهدی فرد تکمیل و تنوع بخشی به سبد محصول ایران خودرو را از دلایل مهم در انتخاب اس یو وی هایما اس 7 توسط این گروه صنعتی ذکر و با اشاره به قیمت مناسب، فراهم بودن پشتیبانی و شبکه خدمات پس از فروش، بازار خوبی را در ایران برای این محصول پیش بینی کرد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان بازار ایران را یک بازار بکر همراه با امنیت کاری و سرمایه گذاری و فروش دانست که برای همه خودرو سازان جهانی جذابیت دارد و گفت: برای چابک سازی تولید و مستقل شدن از حمل قطعه از ایران خودرو، سالانه یک محصول جدید به سبد تولیدات ایران خودر خراسان اضافه خواهد شد.

وی سهم ایران خودرو خراسان از مجموع تولید ایران خودرو را 20 درصد عنران کرد و گفت: در همکاری برای تولید خودروهای خارجی مواردی جوینت ویچر، صادرات،قیمت و تامین مختلف مشتریان مورد توجه گروه صنعتی ایران خودرو است.


   گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه  خودرو مشهد از دیروز آغاز به کار کرد و گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه حضور فعالی دارد


فروش ویژه محصولات ایران خودرو در خراسان
9 شهریور 94 ساعت 02:58 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
به مناسبت برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد، گروه صنعتی ایران خودرو تمامی محصولات خود را با شرایط ویژه برای مشتریان خراسانی عرضه می کند.


 

 

   به گزارش ایکوپرس براساس این طرح فروش، تمامی هم وطنان ساکن استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی می توانند با مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو برای خرید اقدام کنند.

 

   تخفیف 350 هزار تا یک میلیون تومانی از جمله هدایای ایران خودرو در این طرح فروش، به هم وطنان خراسانی است. این تخفیف به غیر از دنا و پارس روی سایر محصولات اعمال می شود.

علاوه بر این، فروش تسهیلاتی 206 و سمند ال ایکس که قبلا تنها در مناطق آزاد ممکن بود برای استان خراسان هم ارایه شده است.

 
در برنامه فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت نمایشگاه خودروی مشهد وانت آریسان نیز با سه میلیون تومان تخفیف به مشتریان خراسانی عرضه می شود.

 
شایان ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مشهد از دوشنبه 26 مرداد به مدت پنج روز برپا است و ایران خودرو علاوه بر محصولات جاری خود، اس یو وی جدید هایما اس 7 را نیز به نمایش گذاشته است.


در این پنج روز علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 23 از محصولات ایران خودرو در سالن فردوسی نمایشگاه مشهد دیدن کنند. در این نمایشگاه 10 نمایندگی برتر ایران خودرو در خراسان نیز حضور دارند



 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :