تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - مطالب تیر 1394
فروش نقدی و اقساطی کلیه محصولات ایران خودرو
16 تیر 94 ساعت 05:16 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )




فروش نقدی و تحویل فوری کلیه محصولات ایران خودرو



فروش نقد و اقساط 206 صندوقدار و رانا تحویل به روز


صنعتگران موتور محرك توسعه اقتصادی كشورهستند
16 تیر 94 ساعت 05:11 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای با تبریك روز صنعت و معدن به همه جهادگران این عرصه گفت: بخش صنعت و معدن، به عنوان مهم‌ترین محرك عرصه اقتصادی كشور، در ایجاد اشتغال پایدار و به تبع آن افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی نقش تعیین كننده دارد و دست یابی به اهداف پیش‌بینی شده در سندچشم‌انداز این بخش نیازمند نگاهی اندیشمندانه و تدبیر بیش تری است.


به گزارش ایكوپرس در اطلاعیه مهندس هاشم یكه‌زارع آمده است: اختصاص یك روز به نام صنعت و معدن در تقویم كشور، فرصت مناسبی برای توسعه تعامل در این حوزه است.


متن این اطلاعیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


حك شدن عنوان روز صنعت و معدن بر پیكر تقویم كشور به تاریخ دهم تیرماه هر سال فرصت مغتنمی است تا در آن ضمن پاس‌داشت تلاش و همت بالای صنعتگران در عرصه‌های مختلف و تكریم مقام ارزشمند ایشان در توسعه و بالندگی صنعتی كشور، بر نقش ارزنده آنان به عنوان موتور محرك اقتصاد تاكید شود.


تردیدی نیست كه بخش صنعت و معدن به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه و همچنین رشد اقتصادی كشور نقشی بسزا و در خور توجه دارد و بر همه تصمیم‌گیران، سیاست‌گذاران و اندیشمندان است كه در تدبیر امور كشور به این بخش كه از مهم‌ترین عوامل جهش اقتصادی به شمار می‌رود، نگاهی اندیشمندانه و با تدبر بیش‌تر داشته باشند.


روز صنعت و معدن در سال 1394 با توجه به شعار «دولت، ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» مجال ارزشمندی است تا در این روز، با بررسی مسایل این حوزه و رفع موانع موجود برای شكوفایی بیش از پیش آن اهتمام شود. با این امید كه بتوان با برنامه‌ریزی منسجم و سیاست‌گذاری هدفمند و پایدار، در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت كشور، رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد و با توسعه صادرات محصولات صنعتی، شاهد جهش در دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز باشیم.


بی‌شك دست‌یابی به چنین توفیقی نیازمند همكاری و هم‌دستی همه بخش‌های صنعت و معدن است و گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بخش كلیدی و مهم صنعت آماده ‌است تا در این مسیر به همراهی سایر بخش‌های و مدیران صنعتی كشور كمك كند.


امید آن‌كه در سایه هم‌دلی و مشاركتی كه شاهدش خواهیم بود، بتوانیم نسبت به حل مسایل این بخش از اقتصاد همت كنیم و در سال‌های آتی چنین روزی را روز شكوفایی صنعتی كشور تلقی كنیم. ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ به همه جهادگران عرصه صنعت، یاد همه عزیزان تلاشگری را که نامی بلند در صنعت و معدن کشور داشته‌اند، گرامی می‌داریم.


مرحله دوم پیش فروش كپچر از سوی ایران خودرو
16 تیر 94 ساعت 05:11 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با توجه به استقبال هموطنان از طرح های فروش فوری و پیش فروش رنو كپچر و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، عرضه این محصول در قالب مرحله دوم پیش فروش با موعد تحویل پاییز 94 انجام می شود.


به گزارش ایكوپرس، دارا بودن گیربكس اتوماتیك دوكلاچه، مصرف بسیار پایین سوخت و موتور ویژه توربوشارژ در كنار قدرت بالای آن به همراه زیبایی منحصر به فرد این محصول و رعایت بالاترین استاندارد ایمنی اروپا از جمله مزایای این محصول است.


براساس این طرح پیش فروش، هموطنان می توانند از روز شنبه سیزدهم تیر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و یا نزدیك ترین نمایندگی مجاز در محل سكونت خود، از شرایط جدید عرضه این محصول برخوردار شوند.


دنا و آریسان در فهرست پیش فروش محصولات ایران خودرو
16 تیر 94 ساعت 05:11 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو مرحله بعدی از طرح جدید فروش خود با نام «جشنواره رمضان» را از روز شنبه 6تیرماه اجرا می كند.



به گزارش ایكوپرس، در این مرحله از طرح فروش رمضان، دو محصول دنا و آریسان به عنوان محصولاتی که به تازگی وارد بازار شده اند، با هدف تامین نیاز بازار به صورت پیش فروش عرضه خواهند شد.


در این طرح، دنا با موعد تحویل مهر و آبان و قیمت قطعی عرضه می شود. پیش فروش وانت آریسان دوگانه سوز نیز با موعد تحویل شهریور و مهر انجام می شود و مشتریان می توانند در صورت تکمیل ظرفیت، از موعد بعدی برای ثبت نام استفاده كنند.


سود مشارکت در این طرح 21درصد در نظر گرفته شده است.


هموطنان می توانند از روز شنبه 6تیر با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام كرده و از مزایای این طرح بهره مندی شوند.


امضای تفاهم نامه ایران خودرو و دانشگاه ها برای تولید خودروی الكتریكی و هیبریدی
16 تیر 94 ساعت 05:10 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو با امضای دو تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف و امیركبیر همكاری مشترك خود برای طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و الكتریكی در كشور را آغاز كرد.


به گزارش ایكوپرس، این دو تفاهم نامه امروز – سه شنبه- با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به امضای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رئیسان دو دانشگاه مهم كشور رسید.


موضوع تفاهم نامه های منعقد شده، همكاری بین ایران خودرو و دانشگاه های صنعتی شریف و امیركبیر برای طراحی، نمونه سازی، تست و ساخت خودروهای الكتریكی و فول هیبرید در راستای دستیابی به تولید انبوه و كسب دانش فنی طراحی و تولید آن است.


براساس این تفاهم نامه ها مراحل طراحی و تولید خودروهای هیبرید و الكتریكی در سه فاز «تدوین مشخصات فنی و اقتصادی»، «طراحی و نمونه سازی خودرو» و «برنامه ریزی و نهایی سازی دانش فنی ساخت و تولید در مقیاس صنعتی» صورت خواهد گرفت.


 در مراسم امضای این تفام نامه مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینكه تیراژ تولید در این شركت در سال93 نسبت به سال 92 هفتاد درصد رشد داشته است اظهار كرد:ایران خودرو چهار موضوع كیفیت، صادرات، خدمات پس از فروش و توسعه محصول را در صدر فعالیت های خود قرار داده و به همین منظور پروژه های مختلفی را تعریف كرده كه در حال اجرا است.


مهندس هاشم یكه زارع با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر افزایش سطح ارتباط صنعت و دانشگاه افزود:گروه صنعتی ایران خودرو برای تحقق این رویكرد راهبردی، برنامه ریزیهایی انجام داده است.البته این برنامه ها به تفاهم نامه های امروز در دو دانشگاه صنعتی شریف و امیر كبیر محدود نمی شود و در آینده نزدیك نیز برنامه های مشتركی با سایر مراكز علمی و پژوهشی خواهیم داشت.


وی ادامه داد: دراین برنامه ها و تفاهم نامه ها استفاده از مشاوران خارجی نیز در نظر گرفته شده است تا در آینده ای نزدیك حضور ما در بازارهای بین المللی افزایش بیشتری پیدا كند.وی تاكید كرد: یكی از اهداف ما در اجرای این پروژه ها و تفاهم نامه ها این است كه در آینده خودروهای هیبریدی و الكتریكی را در سبد محصولات ایران خودرو قرار دهیم.


در مراسم امضای این تفاهم نامه ها، حسین فارسیانی، معاون استراتژی و برنامه‌ریزی گروه صنعتی ایران خودرو به تشریح ویژگی خودروهای هیبریدی و الكتریكی پرداخت و گفت: خودروهای هیبریدی در چهار سطح «استاپ.استارت»، «مایلد هیبرید»، «فول هیبرید» و «پلاگین هیبرید» (Plug-In) تعریف شده اند.


وی ادامه داد: در سطح «استاپ.استارت» امکان خاموش و روشن شدن خودکار موتور فراهم می شود كه البته این فناوری در تمام انواع خودرو های هیبریدی وجود دارد.


فارسیانی افزود: در خودروهای سطح «مایلد هیبرید» موتور الکتریکی به تنهایی قادر به حرکت خودرو نیست و با اتصال موتور الکتریکی به موتور احتراق داخلی بخشی از توان مورد نیاز خودرو از موتور الکتریکی تامین می شود.


به گفته فارسیانی خودروهای فول هیبرید با ترکیب موتور الکتریکی با قوای محرکه مرسوم، امکان رانش خودرو به صورت تمام برقی و موتور احتراقی را دارند. رانش این خودروها می تواند با موتور احتراقی، موتور الکتریکی و یا هر دو باشد.


معاون استراتژی و برنامه‌ریزی گفت: خودرو فول هیبرید می تواند بصورت «پلاگین» و یا غیر شارژی عرضه شود که تفاوت آنها، حجم بیشتر باتری در خودروی «پلاگین» و در نتیجه پیمایش بیشتر این خودرو در حالت الكتریكی است.


وی در خصوص ویژگی خودروهای الكتریكی نیز گفت: این خودروها فاقد موتور احتراق داخلی یا هرنوع موتور غیر الکتریکی هستند و نیروی لازم برای رانش آنها صرفا از طریق موتور الکتریکی تامین می شود.


وی گفت: این خودروها از مجموعه باتری بسیار بزرگتری از نظر حجم، وزن و میزان ذخیره نسبت به سایر خودروها برخوردار هستند.


 وی در ادامه به ارائه برخی آمارها در خصوص خودروهای هیبریدی و الكتریكی در بازارهای داخلی نیز پرداخت و گفت: در سال 2010 ، فقط 25 هزار خودرو الکتریکی و پلاگین هیبرید وجود داشت كه این عدد در سال 2011 به 80 هزار و سال 2012 به 200 هزار دستگاه افزایش پیدا كرد.


به گفته وی تعداد خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبرید در سال 2013 با افزایش 100درصدی به 405 هزار دستگاه رسید و پیش بینی می شود كه با افزایش تیراژ تولید و كاهش قیمت باتری،در سال های آینده انقلابی اساسی در تیراژ این نوع خودروها بوقوع پیوندد.


تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه باعث هم افزایی هر دو بخش می شود
16 تیر 94 ساعت 05:09 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : مصمم هستیم که سیاست پسندیده ارتباط صنعت و دانشگاه را جدی بگیریم و عمل کنیم.


 به گزارش ایکوپرس به نقل از "شاتا" مهندس محمد رضا نعمت زاده در مراسم امضای تفاهم همکاری برای تولید خودروی هیبریدی و الکتریکی افزود : با شکل گیری ارتباط صنعت و دانشگاه دو نیروی علمی و صنعتی در کنار هم قرار می گیرند و باعث تقویت هر دو بخش خواهد شد.
نعمت زاده تصریح کرد : ما معتقدیم تا ارتباط فکری و فیزیکی و کاری بین صنعت و دانشگاه نباشد بقیه اش بخشنامه و .. است و از آن چیزی در نمی آید و 95 درصد کاراین است که با هم کار کنند.
وی اضافه کرد : ارتباط صنعت و دانشگاه یک ضرورت است و اگر نباشد عقب می افتیم و بیش از دانشگاه این صنعت است که بهره مند می شود.
نعمت زاده  افزود : یکی از مشکلات ما این است که دانشجویان جنبه های کار آفرینی و اجرایی را کمتر می بینند در در حالی که دانشگاه می تواند در تمام شوون و امور صنعت اعم از اجتماعی و صادرات و پژوهش ، بازار یابی و محیط زیست و ... وارد شود.
وی اظهار کرد : انشاء اله با کمک دانشگاه خط تولید انبوه این دو نوع خودرو را افتتاح خواهیم کرد.
مهندس نعمت زاده بسته حمایتی و تشویقی و زیر ساختها را لازمه به تولید انبوه رسیدن این خودرو ها برشمرد و گفت : این بسته را در کمیسیون زیر بنایی و دولت مطرح کرده ایم  و توجیه فنی و اقتصادی ارائه دادیم و امکانات زیر بنایی باید به وجود بیاید و نیز قواعد و ضوابط و استانداردش باید باشد.
وی همچنین بهبود و ارتقای کیفیت را از برنامه های خودرو سازان عنوان کرد و افزود : نرمهایی را هدفگذاری کرده ایم و واحدها ملزم شده اند طی سه سال در ارتقای کیفیت و قطعات تلاش کنند.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد : خودرو سازان و قطعه سازان در این چند سال خیلی در جهت گرفتن تکنولوژی میل همکاری نداشتند و ما نوسازی را در شاخه قطعه سازی شروع کرده ایم و امیدواریم بعد از این شرکتهای خارجی رغبت بیشتری را برای همکاری با قطعه سازان داشته باشند.
به گفته وی روزی 4 هزار خودرو تولید می شود و بنابر این باید تعداد تعمیرگاههای مجاز و با صلاحیت هم افزایش یابد.
نعمت زاده  با اشاره به تولید 1.2 میلیون خودرو طی سال گذشته گفت : سال گذشته 270 هزا رخودرو فرسوده جایگزین شد ولی هنوز جایگزینی خودروهای فرسوده را در برنامه ندیده ایم.
در ادامه مراسم محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری نیز با تاکید برارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت گفت : برنامه هایی مد نظر است که دوره های پسا دکترا و فرصتهای مطالعاتی در صنعت داخل کشور خوب پیش رفته است و حد اقل 100 نفر برای امسال مد نظر هست.
فرهادی  تصریح کرد : نسل سوم و کار آفرین دانشگاهی تربیت نمی شود مگر اینکه با صنعت مرتبط باشند.
وی افزود : در آینده باید دانشگاهی را برای یک صنعت تخصیص دهیم که هر دانشگاهی با یکی دو صنعت مرتبط باشند و همه ابعادش و مساله مدیریتی و اجتماعی و فرهنگی و مالی و بازاریابی را دنبال کنند و از طرف دیگر برنامه های آموزشی باید به سمت و سوی آموزشی بروند.
در این مراسم همچنین محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت : با ساخت خودروهای برقی صرفه جویی و بحث های محیط زیستی پیش می آید و از طراحی تا ساخت در داخل کشور صورت می گیرد و با اینکار بومی سازی دانش فنی اتفاق می افتد.
سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر نیز گفت : با این تفاهم نامه مدل خوبی در ارتباط صنعت و دانشگاه شکل می گیرد و با اینکه پروژه سنگین است اما کار ملی و با مشارکت همه دانشگاهها شدنی است.
 در این نشست همچنین هاشم یکه زارع گفت : با تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه تصمیم گرفتیم که حرکت بزرگی را شکل دهیم و با استفاده از مشاورین خارجی تولید خودروهای هیبرید و الکتیریکی را انجام دهیم و با  دانشگاههای دیگر هم این حرکت را ادامه می دهیم.


صنعت خودرو و قطعه سازی، دو بال توسعه صنعتی كشور
16 تیر 94 ساعت 05:07 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
خودروسازان و قطعه سازان هم گام با هم برای توسعه استقلال صنعتی كشور و حضور در بازارهای بین المللی گام بر می دارند.


 به گزارش ایكوپرس مهندس هاشم یكه زارع در بازدید از شركت اتحاد موتور با بیان این مطلب گفت: صنعت قطعه از خودروسازی جدا نیست و این بخش ها، دو بال صنعتی كشور هستند.


وی افزود: سیاست ایران خودرو در قبال قطعه سازان، شفاف سازی و حركت به سمت افزایش ساخت داخل همراه با ارتقای كیفیت قطعات است.


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاكید بر این كه برای خودرو ساز شدن نباید دچار روزمرگی شویم تصریح كرد: صنعت قطعه سازی كشور باید در جهت استفاده از فن‌آوری های روز تولید گام بر دارد.


 یكه زارع راز موفقیت خودروسازان را در گرو اتكا به قطعه سازان داخلی دانست و اظهار داشت:منافع قطعه‌سازان جدا از خودروسازان نیست و با هم‌دلی و همكاری متقابل می توان آینده خوبی برای آینده خودرو سازی فراهم كرد.


وی تاكید كرد: استراتژی هفت ساله گروه صنعتی ایران خودرو بر مبنای طراحی محصولات داخلی و همكاری با شركای خارجی درقالب برد-برد است.


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاكید بر این كه رشد صنعت خودرو منوط به رشد و توسعه صنعت قطعه است افزود: ارتباط و همكاری مستمر بین دو خودروسازان و قطعه سازان باید به نفع هر دو بخش باشد.


وی بر لزوم ارتقای كیفی هر چه بیش‌تر تولید قطعات ساخت داخل تاكید كرد و گفت: با افزایش شاخص های كیفی تولید قطعات، محصولات خودروسازان نیز به همان نسبت ارتقا می یابند.


 در ادامه محمد شهپری مدیر عامل شركت اتحاد موتور گفت: با تدابیر تیم مدیریتی گروه صنعتی ایران خودرو روح تازه ای در كالبد صنعت قطعه سازی دمیده شده است.


وی از آمادگی این شركت برای تامین قطعات مود نیاز خطوط تولید در ایران خودرو خبر داد و خاطر نشان كرد: با نظم اقتصادی و مالی حاكم، قطعه سازان به خوبی می توانند قطعات مورد نیاز خطوط تولید خودروسازان را تامین كنند.


گفتنی است، مهندس یكه زارع به همراه تعدادی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو از بخش های مختلف شركت اتحاد موتور بازدید كردند و از نزدیك با فعالیت ها و اقدامات این شركت آشنا شدند.



 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :